Як побороти професійне вигорання: Malibu провів вечірку в офісному ліфті
03 Лип 2025, 12:49

Як побороти професійне вигорання: Malibu провів вечірку в офісному ліфті

Щоб розпочати сезон літніх вечірок, бренд лікеру Malibu приніс дозу несподіваної радості у фінансовий район Торонто, перетворивши офісний ліфт на Бей-стрит на стилізоване патіо.

Така несподівана активація стала частиною глобальної кампанії Malibu «Clock Off», яка заохочує молодих професіоналів змінити час за екраном влітку на сонячне світло.

Оскільки більше половини професіоналів покоління Z та міленіалів повідомляють про вигорання на роботі, саме офісний простір став яскравим нагадуванням про те, що у цьому сезоні потрібно знаходити час для спонтанних розваг, починаючи з дороги до лобі.

Формула №1 успіху в спортивному маркетингу!

Приєднуйся 10 вересня до Sport Marketing Marathon — марафону стратегій, метрик і рішень, які ведуть бренд до подіуму!

Кейси інтеграцій з різними видами спорту, інфлюєнс-механіки, вимірювання PR та багато іншого.

ЗАБРОНЮВАТИ УЧАСТЬ

У Канаді кампанія принесла свої плоди — допомогла урізноманітнити робочий день та нагадала про важливість відпочинку й улюблені літні активності.

Розкажіть друзям про новину

Нове відео