Щоб розпочати сезон літніх вечірок, бренд лікеру Malibu приніс дозу несподіваної радості у фінансовий район Торонто, перетворивши офісний ліфт на Бей-стрит на стилізоване патіо.
Така несподівана активація стала частиною глобальної кампанії Malibu «Clock Off», яка заохочує молодих професіоналів змінити час за екраном влітку на сонячне світло.
Оскільки більше половини професіоналів покоління Z та міленіалів повідомляють про вигорання на роботі, саме офісний простір став яскравим нагадуванням про те, що у цьому сезоні потрібно знаходити час для спонтанних розваг, починаючи з дороги до лобі.
У Канаді кампанія принесла свої плоди — допомогла урізноманітнити робочий день та нагадала про важливість відпочинку й улюблені літні активності.