Cher’17 довів, що навіть шлюб та нагородження не зупиняють шопінг
03 Лип 2025, 11:11

Cher’17 довів, що навіть шлюб та нагородження не зупиняють шопінг

Український масмаркет-бренд Cher’17 представив дотепну рекламну кампанію «Шопінг коли завжди», яка з гумором демонструє: вигідні покупки не обирають часу, а важливі життєві моменти — не завадять стилю. Навіть навпаки.

У першому ролику головні герої — Таня Парфільєва та Іван Кришталь — стоять у РАГСі за крок до «так». Але коли настає вирішальна мить, замість відповіді інфлюенсерка зависає у телефоні, оформлюючи замовлення на сайті Cher’17.

Переглянути цей допис в Instagram

Допис, поширений CHER’17 (@cher17.ua)

Формула №1 успіху в спортивному маркетингу!

Приєднуйся 10 вересня до Sport Marketing Marathon — марафону стратегій, метрик і рішень, які ведуть бренд до подіуму!

Кейси інтеграцій з різними видами спорту, інфлюєнс-механіки, вимірювання PR та багато іншого.

ЗАБРОНЮВАТИ УЧАСТЬ

Другий ролик розігрує вже інший сценарій: заступницю управління освіти вигаданого міста Черсімнадцяцьк Галину Феліксівну викликають на сцену для вручення почесної грамоти. Але сцену вона ігнорує, бо зайнята важливішим — додає речі до кошика на сайті бренду.

Кампанія з іронією висміює нашу залежність від онлайн-шопінгу, водночас романтизуючи його як частину повсякдення. Адже вигідні знижки та новинки — це нова форма персонального тріумфу, навіть якщо навколо триває шлюбна церемонія чи офіційне нагородження.

Розкажіть друзям про новину

Нове відео