Skittles, Heinz, Uber Eats, Kit Kat та інші бренди підняли креативність на новий рівень завдяки своїм моторошним сезонним рекламним кампаніям і соціальним трюкам.
Бренди прагнуть отримати ласий шматок гарбузового пирога на Хелловін. Наприклад, у період із 1 вересня по 23 жовтня компанії витратили 83 млн доларів на рекламу жувальної гумки та цукерок на національному телебаченні, за даними аналітичної компанії iSpot.tv. Це на 7% більше, ніж за аналогічний період минулого року.
Adweek вирушив на полювання, щоб наповнити метафоричні цукеркові мішки найзахопливішими рекламними кампаніями та трюками на Хелловін цього року. MMR зацінив кампанії та презентує добірку найцікавіших, на думку редакції.
Ідеї костюмів на Хелловін «#RealHorror» від Skittles
Бренд цукерок представив найстрашніші костюми року в серії відео в соцмережах, яка запрошує глядачів проголосувати за найстрашніший образ та виграти один із них. Костюми включають «Розбиті мрії мідл-менеджера», «Друг, який досяг успіху в середній школі», «Родич, який приєднався до багаторівневої маркетингової схеми» і «Тато на пляжі».
Фуд-трак «останньої дівчини» від Jack in the Box
Щоб просувати лімітований тираж тако Monster, мережа ресторанів швидкого харчування Jack in the Box об’єдналася із зіркою франшизи фільму «Хелловін» та відомою «останньою дівчиною» Кайл Річардс, яка з’являється в нещодавно випущеному фільмі «Хелловін. Кінець», останньому в трилогії сиквелів.
Дует бренду та селебріті привіз вантажівку з їжею на кладовище «Hollywood Forever» на захід, організований компанією кінопоказу Cinespia, де шанувальники могли скуштувати тако та переглянути класичний фільм жахів «Керрі».
Хелловінський дебют нових маскотів та слогану M&M’s
M&M’s має довгу історію реклами на Хелловін — і до того ж нешанобливу. Тепер, з переосмисленим набором маскотів, що має на меті створити більш інклюзивний тон для бренду разом із новим слоганом «для всіх веселих», бренд випустив нову кампанію до Хелловіна. Вона показує різні способи, як люди святкують свято, як-от казкове вбрання чи перегляд фільмів жахів.
Горілка з привидами Harridan
Другий рік поспіль бренд крафтової горілки Harridan випускає обмежену колекцію з 666 пляшок горілки під назвою «Paranormal Reserve». Горілку витримували поруч із сумнозвісною реальною лялькою Аннабель, персонажем популярної міської легенди, яка свідчить, що лялька була одержима духом або демоном.
Але, щоб скуштувати цей моторошний дух, вам доведеться заплатити: 665 пляшок коштують 199 доларів за кожну, а 666-та пляшка, яка стояла прямо перед дисплеєм Аннабель і поставляється в копії лялькової оболонки, коштує 13 000 доларів (здається, її вже продали якійсь нещасній душі).
Vault City дарує шанувальникам «мурашки по шкірі»
Шотландська пивоварня Vault City прагне викликати «мурашки» за допомогою лимонно-лаймового німецького пива сорту gose, яке світиться моторошним яскраво-зеленим під ультрафіолетовим світлом. Пиво «Gosebumps: Lemon & Slime» має на меті «воскресити» популярність пива gose по всій країні.
Нав’язливий Хелловін від Heinz
Heinz, можливо, став цьогорічним переможцем моторошного сезону з двома трюками, які виділялися з натовпу.
По-перше, його кампанія щорічного ребрендингу свого кетчупу на «Tomato Blood» із зображенням Тобі, неймовірно милого вегетаріанського вампіра, якого грає TikTok-персонаж EJ Marcus. Кампанія одразу досягла вірусного успіху, а супровідний хештег #fakeblood набрав 5,7 млрд переглядів у TikTok.
Проект Heinz до Хелловіну трохи важче побачити особисто. Для просування свого чарівного Black Garlic Mayo бренд відкрив pop-up магазин у мавзолеї, розташованому в лісі Трансільванії. Для тих, хто не хоче зіткнутися з румунським лісом, бренд запустив 3D-інтерактивні рекламні щити в кількох країнах, дозволяючи шанувальникам спробувати виграти рідкісну приправу.
Насправді страшний фільм Uber Eats із прихованими кодами на 1 млн доларів
По-справжньому жахливий внесок до цьогорічного Хелловіна надійшов від Uber Eats, який працював із зіркою Кеке Палмер, щоб створити майже чотирихвилинний, насправді моторошний фільм жахів із прихованими промокодами на знижку на 1 мільйон доларів, люб’язно наданими Uber Eats.
Свічка Марти Стюарт від Liquid Death
Бренд води Liquid Death об’єднався з Мартою Стюарт, щоб створити розкішну свічку Dismembered Moments Luxury Candle за 58 доларів, воскову версію людської руки, що стискає банку Liquid Death. Краще стежте за своїми пальцями, запалюючи її.
Нескінченна цукерниця Kit Kat
Цього року Kit Kat презентував чарівну цукерницю, яка постійно самонаповнюється, коли збирачі солодощів дістають свої батончики Kit Kat із ємності.
Жахлива короткометражка від KFC
У фільмі «La Masacre», який рекламує мережеву піцу з пепероні, показують, як жертв їдять заживо скоринками піци.
Страшно сексуальний досвід від FX Networks
Щоб підвищити гучність останнього сезону «Американської історії жаху», FX Networks створив БДСМ-бутик із футболками «стоп-слово», одягом із шипами, фотосесіями тощо. Магазин відкритий для сміливців протягом цих вихідних.
Snickers насправді не створював свою кампанію на Хелловін
Мем «Подивіться, що я знайшов у моїх цукерках на Хеллоуїн» не є чимось новим, але найпопулярнішою частиною цього року є батончик снікерс з різними іншими «мерзенними» предметами всередині.
Мем підтримали бренди, зокрема Xbox, що підколов Playstation, і, звичайно, сам Snickers також підтримав цей тренд.
Мертвий «чувак із табличкою» від The Sawmill Haunt
«Чувак із табличкою, який має 8 мільйонів підписників в Instagram завдяки своїм кумедним коментарям і фальшивим повідомленням протесту на картонних вивісках, був завербований будинком із привидами в Оттаві The Sawmill Haunt для реклами цьогорічного досвіду. Але замість того, щоб працювати з основним обліковим записом інфлюенсера, будинок із привидами об’єднався з агентствами Wunder і Craft&Crew, щоб створити нового, зомбованого інфлюенсера «мертвого з табличкою», «який схожий на «чувака з табличкою», тільки він мертвий».
Кавер: MMR