M&M’s представив свого нового маскота вперше за десятиліття
28 Вер 2022, 17:17

M&M’s представив свого нового маскота вперше за десятиліття

Бренд M&M’s представив свого першого нового персонажа за десятиліття — Фіолетову. Це маскот жіночої статі. Вона озвучена американською комедіанткою та ведучою телешоу Ембер Рафін.

Дебют відбувся приблизно через вісім місяців після того, як бренд, що належить Mars Wrigley, переробив своїх персонажів та надав їм нового сучасного вигляду, щоб звернутися до почуттів сучасного споживача.

Фіолетова — перший новий герой з того часу, як у 2010 році був представлений Pretzel Guy в рамках випуску кренделів у шоколаді.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Бренд позиціонує Фіолетову як втілення самовираження: «У нашій новій балакучій цукерці так багато всього, що люди можуть знайти спільного та оцінити, включаючи її готовність прийняти своє справжнє «я». Наш новий персонаж нагадує нам про те, що ми повинні наголошувати на тому, що робить нас унікальними», — заявила в прес-релізі Джейн Хван, глобальний віце-президент Mars Wrigley.

Фіолетова — перший жіночий персонаж-арахіс за 81-річну історію M&M’s. Чоловіки, як і раніше, перевершують жінок за кількістю у складі, що складається тепер із семи персонажів, а Грін та Браун є іншими жіночими персонажами.

Музичне відео на пісню «Im Just Gonna Be Me», створене спільно з саксофоністкою Грейс Келлі, танцюристами та хореографами Девіном Сантьяго та Коло Кегом, а також оперним співаком Ентоні Ротом Костанцо, представляє Фіолетову за 10 хвилин до її великого дебюту.

«Вона не лише краще врівноважує наш акторський склад, а й привносить нову індивідуальність до нашої команди. Вона усвідомлює себе, вона справжня, вона впевнена у собі, і вона справді той химерний персонаж, який справді втілює нашу мету», — сказала в інтерв’ю Марісса Бек, старший директор з бренду та контенту в Mars Wrigley North America.

«Фіолетовий колір був обраний тому, що це «один із найбільш затребуваних кольорів та персонажів, які ми чули від наших фанатів. Тому, будучи такою бажаною для споживача, здавалося, що їй давно настав час приєднатися до нашої команди», — сказала Марісса.

Пісня «I’m Just Gonna Be Me» буде доступна в соціальних мережах M&M’s і на всіх основних стрімінгових платформах, таких як Spotify, Apple Music, Pandora і Soundcloud. M&M’s пообіцяла пожертвувати 1 долар за кожну трансляцію пісні, щоб зібрати до 500 тисяч доларів для некомерційної мистецької організації Sing for Hope у рамках M&M’s FUNd.

Mars Wrigley співпрацювала зі своїм агентством звукозапису BBDO для креативу.

За словами Бек, фіолетовий персонаж використовуватиметься у майбутній рекламі бренду M&M’s, але не стане постійним доповненням до упаковок цукерок. Натомість Фіолетова буде вплетена в лімітовані можливості протягом року, такі як сезонні чи спеціальні кампанії.

Розкажіть друзям про новину