Heinz об’єднався з «280-річним вампіром-вегетаріанцем, інфлюенсером та Tomato Blood активістом» на ім’я Тобі, роль якого виконала зірка TikTok E.J. Marcus у рекламному ролику, присвяченому випуску кетчупу Heinz Tomato Blood у «моторошних пляшках, випущених лімітованим тиражем, на тему Хелловіна».
Фільм буде доступний через соціальні канали Heinz. Бренд сказав, що хештег #fakeblood набрав понад 5,1 мільярда переглядів на TikTok.
Кетчуп Heinz Tomato Blood доступний у рітейл магазинах у США до жовтня.
Бренд-менеджер Heinz зі зв’язків з громадськістю Алісса Цицеро заявила: «Будь то капання на обідню тарілку або використання у якості моторошного аксесуара, Heinz роками допомагає людям створювати спогади, і цей Хелловін не є винятком. Пляшка Heinz Tomato Blood Ketchup, випущена лімітованим тиражем, є культовим кетчупом, який люди знають і люблять, у дизайні, який оцінять навіть вампіри».
Тобі додав: «Бути вампіром-вегетаріанцем і харчуватися тільки томатною кров’ю Heinz пов’язане з безліччю помилок. Я сподіваюся, що випустивши соціальну рекламу, вампіри по всій країні зрозуміють, що люди можуть бути чимось більшим, ніж просто їжа, і дадуть дружбі шанс, насолоджуючись смачною альтернативою».