У новій рекламі від організації MilkPEP (скорочення від Milk Processor Education Program) зірка «Білого лотосу» оголосила про свою нову роль як співзасновниці Wood Milk, продукту, який вона описує як «перше і єдине у світі молоко, виготовлене з дерева».
Показуючи кадри, де вона грається в «дерев’яних молочних садах», Плаза запевняє глядачів: «Ми впевнені, що наше ремісниче молоко буде єдиним молоком, яке ви захочете пити до кінця свого життя».
Врешті-решт вона визнала, що продукту насправді не існує, показуючи, що це, власне, реклама «Got Milk?».
«Чи існує деревне молоко? Абсолютно ні. Справжнім є лише справжнє молоко», – заявляє вона, кинувши виклик брендам на рослинній основі, які позиціонують свої продукти як молоко.
Якщо кампанія MilkPEP, створена агентством Gale, здається схожою на скетч Saturday Night Live, це може бути тому, що її режисером була Ханна Леві, а співавтором Ніл Кейсі, обидва з яких є його випускниками.
«Сьогодні люди роблять молоко з чого завгодно, але справжнє молоко буває лише одне, – сказав директор з питань бренду та досвіду компанії Gale Вінстон Бінч. – Щоб донести цю думку в розважальній формі, ми придумали наш власний абсурдний і вигаданий бренд альтернативного молока».
В останні роки, в міру зростання категорії рослинних продуктів харчування, молочна промисловість поставила під сумнів, чи можуть альтернативні продукти, такі як вівсяні, мигдальні та соєві напої, законно використовувати етикетку «молоко» на своїх продуктах.
У лютому Управління з санітарного нагляду за якістю харчових продуктів і медикаментів опублікувало інструкцію, в якій сказано, що бренди на рослинній основі можуть називати себе «молочними». Агентство також закликало до додаткового маркування поживних речовин, яке б вказувало на те, що в напоях міститься менше поживних речовин, ніж у справжньому молоці.