PR-агенція Edelman та організація Water for People, яка допомагає жителям сільських районів країн, що розвиваються, отримати кращий доступ до питної води, представили спільний ролик «Runway for Water».
«Runway for Water» імітує показ мод, де подіум — це шлях, який долають жінки та дівчата, щоб отримати чисту воду для своїх родин.
У фільмі, знятому в районі Чіхалдара в індійському штаті Махараштра, знялися реальні жінки та дівчата з місцевого племені корку. Прикметно, що вони одягнені не у нову колекцію, а у свій власний одяг.
У всьому світі жінки витрачають 200 мільйонів годин на день на збір води, а в деяких частинах Індії жінки здійснюють цей похід по шість разів на день, проходячи по 16 км на день за водою.
Кампанія #RunwayForWater має на меті привернути увагу до глобальної водної кризи, зокрема до тягаря, який лягає на плечі жінок та дівчат. Edelman була провідною агенцією, яка працювала над цією кампанією, займаючись усіма аспектами, від творчого задуму до реалізації.