Zara випустила лінійку продуктів для стайлінгу волосся
12 Бер 2024, 13:32

Zara випустила лінійку продуктів для стайлінгу волосся

Схоже, Zara хоче стати частиною щоденного догляду за волоссям своїх клієнтів, адже ритейлер випустив нову лінію засобів для стайлінгу волосся.

Шість нових продуктів, що отримали назву «Everyday Basics», складаються з лаку для волосся, сухого текстуруючого спрею, мусу для об’єму, бальзаму для волосся, спрею-активатора для кучерів та спрею для укладки волосся. Офіційний крок ритейлера у напрямку догляду за волоссям відбувся у співпраці з відомим перукарем Гвідо Палау, який розробив формулу та дизайн кожного продукту, що можна придбати на сайті Zara.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

«Незалежно від того, чи хочете ви додати об’єму, фіксації, локонів, текстури або блиску, ці продукти є основою набору стиліста», — пояснив Палау.

Протягом багатьох років Палау та Zara співпрацювали кілька разів, востаннє — над лімітованою колекцією під назвою «Glitter in Gold».

Розкажіть друзям про новину