Zara випустила лінійку продуктів для стайлінгу волосся
12 Бер 2024, 13:32

Zara випустила лінійку продуктів для стайлінгу волосся

Схоже, Zara хоче стати частиною щоденного догляду за волоссям своїх клієнтів, адже ритейлер випустив нову лінію засобів для стайлінгу волосся.

Шість нових продуктів, що отримали назву «Everyday Basics», складаються з лаку для волосся, сухого текстуруючого спрею, мусу для об’єму, бальзаму для волосся, спрею-активатора для кучерів та спрею для укладки волосся. Офіційний крок ритейлера у напрямку догляду за волоссям відбувся у співпраці з відомим перукарем Гвідо Палау, який розробив формулу та дизайн кожного продукту, що можна придбати на сайті Zara.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

«Незалежно від того, чи хочете ви додати об’єму, фіксації, локонів, текстури або блиску, ці продукти є основою набору стиліста», — пояснив Палау.

Протягом багатьох років Палау та Zara співпрацювали кілька разів, востаннє — над лімітованою колекцією під назвою «Glitter in Gold».

Розкажіть друзям про новину