Ялинки, сніговики, пряники: Tesco перетворив людей на різдвяні атрибути у святковому ролику
20 Лис 2023, 12:16

Ялинки, сніговики, пряники: Tesco перетворив людей на різдвяні атрибути у святковому ролику

Різдвяна реклама Tesco 2023 сповнена святкової радості, адже вона допомагає нації «стати більш різдвяною», у веселому та зворушливому ролику від агенції BBH.

Різдвяна реклама Tesco показала сім’ю, яка занурюється в різдвяний дух напередодні великого дня, деякі з більшим ентузіазмом, ніж інші, і покликана допомогти поринути у святковий дух усій нації. Кампанія використовує розуміння того, що для багатьох Різдво — це набагато більше, ніж просто великий день.

Потреба у святкових товарах та святкуваннях загалом починається набагато раніше, ніж 25 грудня. Насправді, різдвяний звіт Tesco 2023 показав, що майже третина дорослого населення Великобританії (31%) вважає підготовку до Різдва більш захоплюючою, ніж сам великий день.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Рекламний ролик «Becoming More Christmas» показав, як святкова радість перетворила людей на різдвяні атрибути: ялинки, сніговики, ялинкові прикраси, снігові кулі та інше — і вони «стали більш різдвяними».

В основі кампанії лежить фіксація моментів, які дарують відчуття Різдва.

Феліпе Серрадурада Гімараес з BBH був заступником виконавчого креативного директора кампанії, а Еліот Вайт та Вілл Максі очолили творчу групу. Режисером фільму виступила компанія Alaska (Марко Лафер і Густаво Мораес) на замовлення Iconoclast. Медіа займалася компанія EssenceMediaCom.

Феліпе Серрадурада Гімараєс, заступник виконавчого креативного директора BBH, сказав: «Різдво — дивний час. Ти спілкуєшся з людьми, з якими зазвичай не спілкуєшся. Ви їсте їжу, яку ніколи не їсте в іншу пору року. Але незалежно від того, чи любите ви його з тієї хвилини, як закінчився Геловін, чи за годину до різдвяної вечері, єдине, що ми знаємо напевно, це те, що врешті-решт всі в нього втягуються. Це заразливо. Це те, що ми втілили в життя, у всій його радісно-чудовій і безглуздій різдвяній красі».

Емма Боттон, директор по роботі з клієнтами групи, зазначила: «Ми хочемо, щоб наші сезонні кампанії відображали настрої наших клієнтів, оскільки знаємо, що цього року вони з більшим нетерпінням очікують на свята. Наш різдвяний звіт показав, що вже у вересні майже чверть нації (24%) з нетерпінням чекали на святкування Різдва більше, ніж зазвичай. Цього року наша реклама #BecomeMoreChristmas відображає емоції та хвилювання, які ми відчуваємо з наближенням великого дня. З наближенням Різдва ми пропонуємо покупцям усі їхні святкові улюблені товари, а також кілька цікавих новинок, в основі яких лежить якість та відмінна ціна».

Розкажіть друзям про новину