Ялинки, сніговики, пряники: Tesco перетворив людей на різдвяні атрибути у святковому ролику
20 Лис 2023, 12:16

Ялинки, сніговики, пряники: Tesco перетворив людей на різдвяні атрибути у святковому ролику

Різдвяна реклама Tesco 2023 сповнена святкової радості, адже вона допомагає нації «стати більш різдвяною», у веселому та зворушливому ролику від агенції BBH.

Різдвяна реклама Tesco показала сім’ю, яка занурюється в різдвяний дух напередодні великого дня, деякі з більшим ентузіазмом, ніж інші, і покликана допомогти поринути у святковий дух усій нації. Кампанія використовує розуміння того, що для багатьох Різдво — це набагато більше, ніж просто великий день.

Потреба у святкових товарах та святкуваннях загалом починається набагато раніше, ніж 25 грудня. Насправді, різдвяний звіт Tesco 2023 показав, що майже третина дорослого населення Великобританії (31%) вважає підготовку до Різдва більш захоплюючою, ніж сам великий день.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Рекламний ролик «Becoming More Christmas» показав, як святкова радість перетворила людей на різдвяні атрибути: ялинки, сніговики, ялинкові прикраси, снігові кулі та інше — і вони «стали більш різдвяними».

В основі кампанії лежить фіксація моментів, які дарують відчуття Різдва.

Феліпе Серрадурада Гімараес з BBH був заступником виконавчого креативного директора кампанії, а Еліот Вайт та Вілл Максі очолили творчу групу. Режисером фільму виступила компанія Alaska (Марко Лафер і Густаво Мораес) на замовлення Iconoclast. Медіа займалася компанія EssenceMediaCom.

Феліпе Серрадурада Гімараєс, заступник виконавчого креативного директора BBH, сказав: «Різдво — дивний час. Ти спілкуєшся з людьми, з якими зазвичай не спілкуєшся. Ви їсте їжу, яку ніколи не їсте в іншу пору року. Але незалежно від того, чи любите ви його з тієї хвилини, як закінчився Геловін, чи за годину до різдвяної вечері, єдине, що ми знаємо напевно, це те, що врешті-решт всі в нього втягуються. Це заразливо. Це те, що ми втілили в життя, у всій його радісно-чудовій і безглуздій різдвяній красі».

Емма Боттон, директор по роботі з клієнтами групи, зазначила: «Ми хочемо, щоб наші сезонні кампанії відображали настрої наших клієнтів, оскільки знаємо, що цього року вони з більшим нетерпінням очікують на свята. Наш різдвяний звіт показав, що вже у вересні майже чверть нації (24%) з нетерпінням чекали на святкування Різдва більше, ніж зазвичай. Цього року наша реклама #BecomeMoreChristmas відображає емоції та хвилювання, які ми відчуваємо з наближенням великого дня. З наближенням Різдва ми пропонуємо покупцям усі їхні святкові улюблені товари, а також кілька цікавих новинок, в основі яких лежить якість та відмінна ціна».

Розкажіть друзям про новину