Як Равлик, Зайчик, Коза і Порося доставку тестували: мережа супермаркетів запустила серію анімаційних роликів
19 Чер 2024, 16:08

Як Равлик, Зайчик, Коза і Порося доставку тестували: мережа супермаркетів запустила серію анімаційних роликів

Про доставку продуктів — в анімаційному форматі. VARUS.UA спільно з Бізнеспес розробили серію мультиплікаційних роликів про 20-хвилинні слоти та зручність доставки. 

Головні герої серійних відео — компанія друзів — Равлик, Зайчик, Коза та Порося. Усі вони мають цікаві життєві історії та особливі риси характеру. 

Так, наприклад, Зайчик у дитинстві зазнавав булінгу, тому почав займатись бойовими мистецтвами. Фізична сила подарувала йому впевненість та можливість захищати інших. Раніше Зайчик працював курʼєром у VARUS.UA та спритно доставляв всі замовлення. Зараз же долучився до Збройних сил. Завдяки своїм вухам-локаторам він дуже ефективний у підрозділах ППО. 

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Равлик — маломобільний, проте дуже розумний і наполегливий. Після школи, де він познайомився з іншими героями, Равлик став програмістом. А ще він бореться за інклюзивність та допомагає всім повірити у себе: адже якщо вийшло у нього, то вийде і в інших. 

А от у Порося є певні особливості зі здоров’ям, він має уповільнений обмін речовин. Через це для нього вкрай важливо правильно харчуватись та завжди мати доступ до корисних продуктів. У цьому Поросяті допомагає сервіс VARUS.UA, де можна замовити доставку продуктів у зручний час.

Коза — найдоросліша з усієї компанії. Амбітна та сильна, вона вміє постояти за себе і своїх друзів, та водночас має добру й лагідну натуру. Зараз вона працює маркетологинею та вчить інших жінок бути впевненими у собі, цінувати себе та будувати здорові стосунки.

Добро — універсальна мова, яку розуміють всі. Ми запропонували VARUS персонажів, які будуть втіленням добра у різних його проявах: інклюзивність, взаємна повага, прийняття одне одного та любов до себе. На деяких персонажів нас надихнули цілком реальні люди. Реально існуючі, але нереально круті.
Бізнеспес

Історії персонажів втілені в серії мультиплікаційних роликів, кожен з яких має власний сюжет. Відео вже можна було побачити в YouTube та соціальних мережах VARUS.

Серія роликів, яку команда VARUS реалізувала спільно з Бізнеспес, має на меті розповісти про всі переваги сервісу усвідомлених покупок VARUS.UA. Ми прагнемо спілкуватись з нашими клієнтами однією мовою та робити нашу комунікацію максимально простою та зрозумілою.
Владислав Зеленко
Head of Digital marketing e-commerce VARUS.UA

Персонажі роликів демонструють, що замовляти через сервіс VARUS.UA зручно як ніколи.

Розкажіть друзям про новину