Як Равлик, Зайчик, Коза і Порося доставку тестували: мережа супермаркетів запустила серію анімаційних роликів
19 Чер 2024, 16:08

Як Равлик, Зайчик, Коза і Порося доставку тестували: мережа супермаркетів запустила серію анімаційних роликів

Про доставку продуктів — в анімаційному форматі. VARUS.UA спільно з Бізнеспес розробили серію мультиплікаційних роликів про 20-хвилинні слоти та зручність доставки. 

Головні герої серійних відео — компанія друзів — Равлик, Зайчик, Коза та Порося. Усі вони мають цікаві життєві історії та особливі риси характеру. 

Так, наприклад, Зайчик у дитинстві зазнавав булінгу, тому почав займатись бойовими мистецтвами. Фізична сила подарувала йому впевненість та можливість захищати інших. Раніше Зайчик працював курʼєром у VARUS.UA та спритно доставляв всі замовлення. Зараз же долучився до Збройних сил. Завдяки своїм вухам-локаторам він дуже ефективний у підрозділах ППО. 

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Равлик — маломобільний, проте дуже розумний і наполегливий. Після школи, де він познайомився з іншими героями, Равлик став програмістом. А ще він бореться за інклюзивність та допомагає всім повірити у себе: адже якщо вийшло у нього, то вийде і в інших. 

А от у Порося є певні особливості зі здоров’ям, він має уповільнений обмін речовин. Через це для нього вкрай важливо правильно харчуватись та завжди мати доступ до корисних продуктів. У цьому Поросяті допомагає сервіс VARUS.UA, де можна замовити доставку продуктів у зручний час.

Коза — найдоросліша з усієї компанії. Амбітна та сильна, вона вміє постояти за себе і своїх друзів, та водночас має добру й лагідну натуру. Зараз вона працює маркетологинею та вчить інших жінок бути впевненими у собі, цінувати себе та будувати здорові стосунки.

Добро — універсальна мова, яку розуміють всі. Ми запропонували VARUS персонажів, які будуть втіленням добра у різних його проявах: інклюзивність, взаємна повага, прийняття одне одного та любов до себе. На деяких персонажів нас надихнули цілком реальні люди. Реально існуючі, але нереально круті.
Бізнеспес

Історії персонажів втілені в серії мультиплікаційних роликів, кожен з яких має власний сюжет. Відео вже можна було побачити в YouTube та соціальних мережах VARUS.

Серія роликів, яку команда VARUS реалізувала спільно з Бізнеспес, має на меті розповісти про всі переваги сервісу усвідомлених покупок VARUS.UA. Ми прагнемо спілкуватись з нашими клієнтами однією мовою та робити нашу комунікацію максимально простою та зрозумілою.
Владислав Зеленко
Head of Digital marketing e-commerce VARUS.UA

Персонажі роликів демонструють, що замовляти через сервіс VARUS.UA зручно як ніколи.

Розкажіть друзям про новину