«Я залишаюсь сммником…»: реакція українських брендів на розрив Морозюк із Гринкевичем
19 Січ 2024, 10:49

«Я залишаюсь сммником…»: реакція українських брендів на розрив Морозюк із Гринкевичем

Після того, як ДБР зайнялося справою сім’ї Гринкевичів і обирає запобіжний захід для корупціонерів, Соня Морозюк заявила про розрив заручин з Романом Гринкевичем та опублікувала пост в Instagram «Я ЗАЛИШАЮСЬ СОНЕЮ МОРОЗЮК», де сказала, що їй «гидко». Вона зробила фото без обручки та пообіцяла продати її, задонативши кошти на ЗСУ.

Вчора ми опублікували добірку деяких мемів та реакцій українців на цей пост.

Новина за темою
«І дост карагюнде білі олур»: реакція соцмереж на розрив Морозюк із Гринкевичем

Тепер українські бренди, а точніше їх SMM-ники, долучилися до флешмобу, чим повеселили багатьох українців:

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Розкажіть друзям про новину