«Я залишаюсь сммником…»: реакція українських брендів на розрив Морозюк із Гринкевичем
19 Січ 2024, 10:49

«Я залишаюсь сммником…»: реакція українських брендів на розрив Морозюк із Гринкевичем

Після того, як ДБР зайнялося справою сім’ї Гринкевичів і обирає запобіжний захід для корупціонерів, Соня Морозюк заявила про розрив заручин з Романом Гринкевичем та опублікувала пост в Instagram «Я ЗАЛИШАЮСЬ СОНЕЮ МОРОЗЮК», де сказала, що їй «гидко». Вона зробила фото без обручки та пообіцяла продати її, задонативши кошти на ЗСУ.

Вчора ми опублікували добірку деяких мемів та реакцій українців на цей пост.

Новина за темою
«І дост карагюнде білі олур»: реакція соцмереж на розрив Морозюк із Гринкевичем

Тепер українські бренди, а точніше їх SMM-ники, долучилися до флешмобу, чим повеселили багатьох українців:

X-RAY: конкурс маркетингових проєктів, що залишають слід

Ми шукаємо не гучні обіцянки, а кампанії, після яких залишилося відлуння. Подай заявку на X-RAY і доведи, що твій проєкт — серед найкращих.

Подати заявку на конкурс

Розкажіть друзям про новину