X-RAY: прийом робіт для конкурсу продовжено
18 Кві 2023, 10:25

X-RAY: прийом робіт для конкурсу продовжено

Оргкомітет Конкурсу маркетингових проєктів X-RAY подовжив терміни прийому анкет до кінця доби 21 квітня. Для участі в конкурсі необхідно заповнити анкету.

Номінації X-RAY:

  • Brand Experience. Взаємодія з брендом через пряму онлайн та/чи офлайн рекламу. Проєкт має демонструвати досвід взаємодії ЦА з брендом та його вплив на кінцевий результат
  • Метавсесвіт та штучний інтелект. Активації брендів з використанням ШІ або проведені у метавсесвіті
  • Соціальний маркетинг. Соціальні та благодійні кампанії в рамках України як виключно корпоративні, так і у співпраці з фондами/партнерами
  • Ситуативний маркетинг. Активація з реакцією бренду на подію
  • Digital кампанія. Кампанія, реалізована на одній або декількох цифрових майданчиках. Спрямована на зовнішню та/чи внутрішню аудиторію
  • Кампанія за участі інфлюенсера. Маркетингова активація, для реалізації якої залучено інфлюенсера. Активація має чітко визначені цілі та вимірювані результати
  • Міжнародна кампанія. Будь-яка активація (онлайн чи офлайн), яка спрямована на просування України як бренду, вивід продукту/послуги на зовнішній ринок
  • Антикризовий маркетинг. Проєкти-реакції на зовнішні обмеження, демонструють вдалу комунікацію з клієнтами, партнерами щодо. Результативність відображається в результатах продажів, лояльності клієнтів
  • Corporate HR Brand. Система внутрішніх та зовнішніх активацій, спрямованих на співробітників. Внутрішні трансформації, які дозволили ефективно працювати в нових умовах
  • Маркетинг-директор/ка року. Персональна номінаціях для фахівців та фахівчинь, які з огляду на зовнішні виклики зберегли команду, трансформували стратегію, знайшли вихід із кризових ситуацій та продовжують вдало розвивати бренд

Участь в конкурсі платна. 1 проєкт — 8 000 грн, 2 проєкти — 12 000 грн, 3 проєкти — 16 000 грн. Вартість участі більшої кількості проєктів прораховується окремо. Після заповнення анкети з номінантом сконтактує менеджер проєкту.

Один проєкт може бути поданий лише в одну номінацію, а компанія може подати необмежену кількість проєктів для участі в X-RAY. До конкурсу допускаються проєкти, що були започатковані у 2022 році й на момент подачі анкети завершені або мають проміжний результат.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Переможці конкурсу X-RAY стануть відомі під час MRKTNG MRTH, який відбудеться 25 травня в Києві.

Розкажіть друзям про новину