X-RAY: прийом робіт для конкурсу продовжено
18 Кві 2023, 10:25

X-RAY: прийом робіт для конкурсу продовжено

Оргкомітет Конкурсу маркетингових проєктів X-RAY подовжив терміни прийому анкет до кінця доби 21 квітня. Для участі в конкурсі необхідно заповнити анкету.

Номінації X-RAY:

  • Brand Experience. Взаємодія з брендом через пряму онлайн та/чи офлайн рекламу. Проєкт має демонструвати досвід взаємодії ЦА з брендом та його вплив на кінцевий результат
  • Метавсесвіт та штучний інтелект. Активації брендів з використанням ШІ або проведені у метавсесвіті
  • Соціальний маркетинг. Соціальні та благодійні кампанії в рамках України як виключно корпоративні, так і у співпраці з фондами/партнерами
  • Ситуативний маркетинг. Активація з реакцією бренду на подію
  • Digital кампанія. Кампанія, реалізована на одній або декількох цифрових майданчиках. Спрямована на зовнішню та/чи внутрішню аудиторію
  • Кампанія за участі інфлюенсера. Маркетингова активація, для реалізації якої залучено інфлюенсера. Активація має чітко визначені цілі та вимірювані результати
  • Міжнародна кампанія. Будь-яка активація (онлайн чи офлайн), яка спрямована на просування України як бренду, вивід продукту/послуги на зовнішній ринок
  • Антикризовий маркетинг. Проєкти-реакції на зовнішні обмеження, демонструють вдалу комунікацію з клієнтами, партнерами щодо. Результативність відображається в результатах продажів, лояльності клієнтів
  • Corporate HR Brand. Система внутрішніх та зовнішніх активацій, спрямованих на співробітників. Внутрішні трансформації, які дозволили ефективно працювати в нових умовах
  • Маркетинг-директор/ка року. Персональна номінаціях для фахівців та фахівчинь, які з огляду на зовнішні виклики зберегли команду, трансформували стратегію, знайшли вихід із кризових ситуацій та продовжують вдало розвивати бренд

Участь в конкурсі платна. 1 проєкт — 8 000 грн, 2 проєкти — 12 000 грн, 3 проєкти — 16 000 грн. Вартість участі більшої кількості проєктів прораховується окремо. Після заповнення анкети з номінантом сконтактує менеджер проєкту.

Один проєкт може бути поданий лише в одну номінацію, а компанія може подати необмежену кількість проєктів для участі в X-RAY. До конкурсу допускаються проєкти, що були започатковані у 2022 році й на момент подачі анкети завершені або мають проміжний результат.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Переможці конкурсу X-RAY стануть відомі під час MRKTNG MRTH, який відбудеться 25 травня в Києві.

Розкажіть друзям про новину