#WhatWeAreFightingFor: спецпроєкт про 603 628 причин для боротьби
24 Лют 2023, 15:35

#WhatWeAreFightingFor: спецпроєкт про 603 628 причин для боротьби

24 лютого 2023 — рівно рік, як нам давали 72 години на існування, рік втрат, рік сили, рік партнерства, рік людей і подвигів, ще раз втрат. Ми вистояли, Україна вистояла, хоч місцями понівечена, але залишається непохитною. 

Бо нам є за що боротися. І про це розповідає спецпроєкт #WhatWeAreFightingFor.

Інтерактивна платформа об’єднує 26 статей про кожен із регіонів України, даючи вичерпну відповідь для всього світу, чому територіальна цілісність України не може бути предметом обговорення чи компромісів. 

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Кожний регіон — це тисячолітня історія, культура, традиції, але вперше чергу — це люди. Люди, які віддавали своє життя в боротьбі за можливість бути українцем ще сотні й десятки років тому, і люди — наші близькі та рідні, що продовжують шлях цієї боротьби сьогодні.

Сторінка кожного регіону розповідає правдиву історію боротьби, ті часом короткі, але щасливі періоди, в яких не було росії, ілюструє «до» та «після» безжальної варварської концепції «миру».

Кожна область унікальна та самобутня, вона має свій «колір», свої особливості, але при цьому всі 26 адміністративних одиниць, включно з Києвом та Кримом — одне ціле, Україна. 

Чому 603 628 причин? 

603 628 км — це площа території України, де кожний кілометр наповнений сотнею тисяч сенсів, спогадів, історій та цінностей і питання приналежності якого остаточно вирішили українці 32 роки тому й назавжди. 

Детальніше про наші причини боротьби — за посиланням.

Кампанію #WhatWeAreFightingFor розробила громадська організація BRAND UKRAINE разом із МЗС України. Креативну концепцію та вебсайт розробила агенція CF.Digital. Кампанію для соціальних мереж разом з текстами підготувала агенція ANGRY та український журналіст Юрій Марченко. Візуальний партнер проєкту — міжнародна контент-платформа Depositphotos. Кампанія фінансується Європейським Союзом.

Розробку проєкту також підтримали: plusone social impact, Центр стратегічних комунікацій та інформаційної безпеки та Український інститут національної пам’яті.

Розкажіть друзям про новину