«Виграють ті, хто встиг раніше»: як отримати максимум користі від конкурента Twitter
18 Лип 2023, 14:47

«Виграють ті, хто встиг раніше»: як отримати максимум користі від конкурента Twitter

Платформа Threads наробила чимало галасу, зібравши понад 100 мільйонів реєстрацій за перші сім днів свого існування. Бос Meta Марк Цукерберг заявив, що додаток не буде монетизовано у 2023 році, а це означає, що бренди можуть використовувати Threads лише для створення спільнот та брендованого контенту.

Сара Бауманн, гендиректорка медіакомпанії Jungle Creations, сказала, що після шаленого успіху запуску Threads індустрія зараз «гризе нігті», бо хоче зрозуміти, чи вдасться зберегти залученість. Маркетологи загалом оптимістично налаштовані щодо довгострокового потенціалу Threads. Бауманн пояснює, що успіх полягає в тому, що платформа задовольняє «цілу когорту молодих представників покоління Z і креаторів, які пройшли повз Twitter, але які дійсно хочуть мати платформу на основі текстів».

Уся індустрія разом вчиться тому, що працює, а що ні, але є кілька основних рекомендацій, які допоможуть розпочати роботу з більш конкретним планом.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь
  • Не обмірковуйте контент прямо зараз. Почніть “легке” тестування.
  • Виграють ті, хто встиг раніше.
  • Без реклами бренди повинні працювати пліч-о-пліч з творцями.
  • Слідкуйте за новими оновленнями.
  • Вимірюйте за допомогою метрик залучення.
  • Тільки тому, що аудиторія автоматично мігрує з Instagram, не варто копіювати і вставляти контент.
  • Хоча Threads – це платформа, орієнтована на текст, не нехтуйте візуальними ефектами.
  • Не докладайте занадто багато зусиль до Threads поки що

Томас Волтерс, головний виконавчий директор у Європі та співзасновник глобального інфлюенсер-агентства Billion Dollar Boy: «Ми уважно стежимо за розвитком проекту Threads і пильно стежимо за новими оновленнями платформи, представленими Meta, і радимо брендам робити те ж саме. Наразі ми радимо брендам скористатися можливістю занурити пальці у воду. Не потрібно надто ретельно продумувати контент. Почніть легке сенсорне тестування, отримайте задоволення від нього і з’ясуйте, що працює для цієї версії вашої аудиторії. Навіть якщо це просто репост контенту з Instagram у Threads. Хоча ми не завжди радимо перепрофілювати контент між платформами, це короткострокове рішення, яке допоможе брендам оцінити, як аудиторія на різних платформах поводиться по-різному.

Для тих, хто схиляється до цієї ідеї, в центрі уваги мають бути креатори контенту. Meta вже натякнула, що не монетизуватиме Threads у 2023 році, а це означає, що наступні шість місяців дають брендам величезну можливість попрацювати з креаторами».

Ліндсі Гембл, асоційована директорка з інфлюенсер-інновацій у Mavrck, зазначила: «Через те, що Threads тільки починає свою діяльність, а обсяг брендованого контенту невеликий, не існує чітко визначеної стратегії для сильного брендованого контенту на Threads. Проте, використання текстового та візуального контенту, такого як фотографії та відео, виглядає ефективним. Threads орієнтований на текст, тому текст/підписи авторів потенційно можуть мати більший вплив, ніж в Instagram, який є більш візуально орієнтованим. Однак візуальний контент, зокрема “високі” фотографії та каруселі, також має сенс у Threads, оскільки він може привернути увагу людей у стрічці. Оскільки в дописах є посилання, на які можна натиснути, автори також мають сенс включати релевантні посилання у свій контент.

Відсутність стандартних показників дописів, таких як покази або охоплення, у Threads створює для брендів проблеми з точним вимірюванням впливу спонсорованого контенту. Як наслідок, бренди повинні в першу чергу покладатися на доступні показники залучення, такі як лайки, відповіді, репости та переходи за посиланнями, що відстежуються, як на ключові індикатори».

Джеймс Хакінг, засновник маркетингового агентства Socially Powerful: «Перемагають ті, хто рано впроваджує інновації. Зараз ми перебуваємо на етапі тестування, коли ви можете спробувати те, чого зазвичай не робите, і погратися, щоб перевірити, на що ваша аудиторія реагує найкраще. Перебування там зараз дає вам негайний доступ до готової аудиторії. Наразі конкуренція низька, а це означає, що ви можете охопити аудиторію, яка, можливо, не знає про вас завдяки тому, що Threads просуває органічний контент далі, ніж інші платформи.

Не докладайте занадто багато зусиль до Threads. Зараз спостерігається масовий інтерес, але люди поступово втратять цей початковий кайф, а потім зникнуть. Бренди можуть сприйняти Threads як величезну можливість, доклавши надто багато зусиль, і в результаті постраждати».

Рейчел Гуле, соціал-медіа директорка компанії-розробника програмного забезпечення Sprout Social: «Оскільки аудиторія Instagram може бути автоматично перенесена на Threads, бренди можуть негайно розпочати тестування та навчання на платформі. Хоча перші дні нових платформ зазвичай досить спокійні щодо залучення, особливо для B2B-брендів, вбудована аудиторія на Threads зробила її запуск зовсім іншим. Однак те, що існує значний збіг аудиторії, не означає, що B2B-брендам слід копіювати і вставляти їхній підхід до тональності та контенту.

Бренди, які досягли найбільшого успіху на Threads, такі як Zoom та Bitly, використовують професійно-невимушений та захоплений тон».

Розкажіть друзям про новину