Всеукраїнська рекламна коаліція оновила прогноз щодо обсягів рекламного ринку 2023
06 Вер 2023, 10:52

Всеукраїнська рекламна коаліція оновила прогноз щодо обсягів рекламного ринку 2023

По результатах дослідження IAB Україна отримала фактичні показники обсягів ринку інтерактивної (digital) реклами, таким чином у ВРК з’явилася можливість оновити свою таблицю з прогнозами всього рекламного медіа ринку. 

Оновлення вказаних даних не знімає питання щодо актуальності перегляду структури, класифікації всього рекламного ринку і розробки або власного індустріального стандарту, або прийняття за якусь з існуючих класифікацій (WARC, IAB, Zenith…). 

Також варто зазначити, що між даними IAB і ВРК є деякі відмінності, які викликані розбіжністю у вже згаданій «класифікації» сегментів ринку. IAB називає цифрове телебачення «connected TV» і зараховує його обсяги ринку до інтернет-медіа. ВРК виділяючи цей сегмент, на відміну від IAB, а також від WARC, чия класифікація найбільш розповсюджена наразі у світі, вирішила не включати Digital TV у склад Телебачення, а показити окремим рядком у таблиці. 

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Крім того, ВРК не переглядає підсумкові дані обсягів ринку попереднього року, якщо в середині року поточного один із сегментів ринку вносить зміни до своїх минулорічних обсягів (звісно, якщо ці дані не мають принципового значення), щоб не вносити плутанину до вже зафіксованих даних щодо всього ринку. Оскільки є деякі відмінності в абсолютних величинах, природно, що такі переносяться на
відносні. Втім, всі ці відмінності не суттєві.

А ось, що суттєво, то це те, що завдяки цифровій рекламі рекламний ринок цього року виросте у порівняні з минулим роком не на третину, а майже на дві – згідно з уточненими даними зростання ринку складе 64%.

Підсумки 2021, млн грнПідсумки 2022, млн грнВідсоток зміни 2022 до 2021, %Прогноз 2023, млн грнВідсоток зміни 2023 до 2022, %
ТБ-реклама, всього13 6422 604– 81%3 78045%
Пряма реклама11 8542 370-80%3 43045%
Спонсорство1 788234-87%35050%
Цифрове ТБn/an/a200
Реклама в пресі, всього1 599342-79%3451.0%
Національна преса960 221-77%2283.0%
в т.ч. спонсорство243 56-77%572.0%
Регіональна преса26851-81%48-5.0%
Спеціалізована преса37170-81%69-1.0%
OOH Media, всього4 0981 756-57%2 65351%
Зовнішня реклама3 0921 363-56%1 98746%
Транспортна реклама39790-77%14461%
DOOH518273-47%48276%
Indoor реклама9030-67%4033%
Радіо реклама, всього855333-61%55567%
Національне605240-60%40067%
Регіональне8033-59%5052%
Спонсорство17060-65%9558%
Реклама в кінотеатрах262-92%n/a
Digital (Internet) Media реклама12 8337 190-42%12 56775%
Всього рекламний медіа ринок33 05312 227-63%20 10064%

Також IAB Україна отримала немедійні показники ринку інтернет реклами, отже тепер є річний прогноз-2023 і по ринку digital-реклами загалом.

Digital рекламаПрогноз 2023, млн грнДинаміка 23/22
Банерна реклама, оголошення в соціальних мережах, rich medіа7 546143%
Цифрове відео, вкл YouTube5 02168%
ВСЬОГО ІНТЕРНЕТ МЕДІА12 567105% (з урахуванням переглянутих даних 2022)
Пошук (платна видача в пошукових системах), включаючи частину GDN
15 606

25%
Інфлюенсер маркетинг523164%
SMM51230%
у т.ч. SEO68223%
Інший диджитал39815%
ВСЬОГО ІНТЕРНЕТ РИНОК29 60652%

Розкажіть друзям про новину