Перший короткометражний соціальний AI фільм в Україні, діти об’єдналися з музикантами, щоб зібрати мільйон гривень на дрони, тварини — це не подарунок на будь-яке свято, шлях ветерана лише починається з повернення додому, українські серця втричі більші та завтра буде — з такими месседжами звертаються рекламники до українського суспільства у роботах, що представлені у зимовому випуску дайджесту CrUAtivity.
СrUAtivity — це дайджест з актуальними роботами українських агенцій, який поширюється серед міжнародної професійної спільноти. Організатором проєкту є Всеукраїнська рекламна коаліція за підтримки креативної агенції маркетингових комунікацій Brain Tank та диджитал-агенції Adcore.
Новий випуск можна переглянути на сайті.
До нового випуску увійшов 31 кейс українських агенцій у категоріях Film, Design, Digital, PR Campaign та Social Campaign. Кожен випуск СrUAtivity містить стислий огляд кейсів (розділ BRIEF REVIEW) та детальний опис кожного кейсу у своїй категорії. У кожному кейсі вказані виконавці та є посилання на їх сайт.
У 2024 році дайджест CrUAtivity буде виходити раз на три місяці та поширюватися серед профільних іноземних асоціацій, бізнес-спільнот, фестивалів креативності й рекламної ефективності, через міжнародні профільні медіа та інформаційну розсилку ВРК по базі іноземних агенцій. Також інформаційно український проєкт підтримує найбільша Європейська асоціація комунікаційних агентств — EACA, яка поширює інформацію серед своїх членів, європейських комунікаційних агентств та асоціацій.
Надсилати свої роботи до дайджесту можна на постійній основі через гугл-форму. Проєкт є безкоштовним для українських агенцій.
ВРК запрошує українські агенції надсилати свої роботи до дайджесту та сприяти поширенню інформації про свої проєкти, як в Україні, так і за кордоном.
До зимового випуску дайджесту увійшли такі роботи:
FILM
- Darnitsa Christmas video — Postmen
- Mystical but pharmaceutical: a commercial for Dekvadol — AdShot Creative
- Ukrainian hearts are three times bigger (Kyivstar) — I am IDEA
- Making dreams come true (PrivatBank) — Rockets. Growth R&D та Electric Sheep Film
- ТМ Sonobarbval Caps integration — Brandly agency
- Cybersecuritoons animated video series — Animagrad
- New сampaign for the Creon brand — MullenLowe Adventa
- The new commercial «Tomorrow will come» (Nova Poshta) — Fedoriv Agency
- Commercial with cat for the drug Atoxil — AdShot Creative
- Red Riding Hood for Roshen Wafers — Drama Queen
DESIGN
- «Volya» new design — Rocketmen agency
- «Place of Power» design idea — AdShot Creative
- The hotline about adoption and foster care — Postmen
- Rebranding of the identity for the Ukrainian Startup Fund — idealers
- Positioning and design for Half&Half — Dozen
- Packaging design for flour — Bloom Büro
- Art calendar of time travel for the FADO brand — Gusev Art Lab
- Redesigning the label for «Desant» beer — Brain Tank
DIGITAL
- Pixel Donate fundraising platform — CF.Digital
- Сrossword puzzle game — FBA branding agency
- New design for the American medical platform DocGo — twid
- VR Visualization of Kyiv’s Museum Heritage — Brain Tank
PR CAMPAIGN
- An animal is not a gift for any holiday — Postmen
- BRIT’s communications for the Ukrainian market — WARTO
- Manifesto for Jager Music Awards — Underdog Agency
SOCIAL CAMPAIGN
- TikTok influencer campaign («Your Family Doctor» Association) — OMG Agency
- The first short social AI movie in Ukraine — New Strategies
- Postmen Kids initiative — Postmen
- Support for the documentary «Hero» — Brandly Agency
- Breaking Barriers: Uklon & hromadske’s Initiative — hromadske
- Advertising campaign «The Veteran’s Journey» — plusone social impact