ВРК представила зимовий випуск дайджесту CrUAtivity
22 Бер 2024, 12:31

ВРК представила зимовий випуск дайджесту CrUAtivity

Перший короткометражний соціальний AI фільм в Україні, діти об’єдналися з музикантами, щоб зібрати мільйон гривень на дрони, тварини — це не подарунок на будь-яке свято, шлях ветерана лише починається з повернення додому, українські серця втричі більші та завтра буде — з такими месседжами звертаються рекламники до українського суспільства у роботах, що представлені у зимовому випуску дайджесту CrUAtivity.

СrUAtivity — це дайджест з актуальними роботами українських агенцій, який поширюється серед міжнародної професійної спільноти. Організатором проєкту є Всеукраїнська рекламна коаліція за підтримки креативної агенції маркетингових комунікацій Brain Tank та диджитал-агенції Adcore.

Новий випуск можна переглянути на сайті.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

До нового випуску увійшов 31 кейс українських агенцій у категоріях Film, Design, Digital, PR Campaign та Social Campaign. Кожен випуск СrUAtivity містить стислий огляд кейсів (розділ BRIEF REVIEW) та детальний опис кожного кейсу у своїй категорії. У кожному кейсі вказані виконавці та є посилання на їх сайт.

У 2024 році дайджест CrUAtivity буде виходити раз на три місяці та поширюватися серед профільних іноземних асоціацій, бізнес-спільнот, фестивалів креативності й рекламної ефективності, через міжнародні профільні медіа та інформаційну розсилку ВРК по базі іноземних агенцій. Також інформаційно український проєкт підтримує найбільша Європейська асоціація комунікаційних агентств — EACA, яка поширює інформацію серед своїх членів, європейських комунікаційних агентств та асоціацій.

Надсилати свої роботи до дайджесту можна на постійній основі через гугл-форму. Проєкт є безкоштовним для українських агенцій.

ВРК запрошує українські агенції надсилати свої роботи до дайджесту та сприяти поширенню інформації про свої проєкти, як в Україні, так і за кордоном.

До зимового випуску дайджесту увійшли такі роботи:

FILM
  • Darnitsa Christmas video — Postmen
  • Mystical but pharmaceutical: a commercial for Dekvadol — AdShot Creative
  • Ukrainian hearts are three times bigger (Kyivstar) — I am IDEA
  • Making dreams come true (PrivatBank) — Rockets. Growth R&D та Electric Sheep Film
  • ТМ Sonobarbval Caps integration — Brandly agency
  • Cybersecuritoons animated video series — Animagrad
  • New сampaign for the Creon brand — MullenLowe Adventa
  • The new commercial «Tomorrow will come» (Nova Poshta) — Fedoriv Agency
  • Commercial with cat for the drug Atoxil — AdShot Creative
  • Red Riding Hood for Roshen Wafers — Drama Queen
DESIGN
  • «Volya» new design — Rocketmen agency
  • «Place of Power» design idea — AdShot Creative
  • The hotline about adoption and foster care — Postmen
  • Rebranding of the identity for the Ukrainian Startup Fund — idealers
  • Positioning and design for Half&Half — Dozen
  • Packaging design for flour — Bloom Büro
  • Art calendar of time travel for the FADO brand — Gusev Art Lab
  • Redesigning the label for «Desant» beer — Brain Tank
DIGITAL
  • Pixel Donate fundraising platform — CF.Digital
  • Сrossword puzzle game — FBA branding agency
  • New design for the American medical platform DocGo — twid
  • VR Visualization of Kyiv’s Museum Heritage — Brain Tank
PR CAMPAIGN
  • An animal is not a gift for any holiday — Postmen
  • BRIT’s communications for the Ukrainian market — WARTO
  • Manifesto for Jager Music Awards — Underdog Agency
SOCIAL CAMPAIGN
  • TikTok influencer campaign («Your Family Doctor» Association) — OMG Agency
  • The first short social AI movie in Ukraine — New Strategies
  • Postmen Kids initiative — Postmen
  • Support for the documentary «Hero» — Brandly Agency
  • Breaking Barriers: Uklon & hromadske’s Initiative — hromadske
  • Advertising campaign «The Veteran’s Journey» — plusone social impact

Розкажіть друзям про новину