ВРК представила зимовий випуск дайджесту CrUAtivity
22 Бер 2024, 12:31

ВРК представила зимовий випуск дайджесту CrUAtivity

Перший короткометражний соціальний AI фільм в Україні, діти об’єдналися з музикантами, щоб зібрати мільйон гривень на дрони, тварини — це не подарунок на будь-яке свято, шлях ветерана лише починається з повернення додому, українські серця втричі більші та завтра буде — з такими месседжами звертаються рекламники до українського суспільства у роботах, що представлені у зимовому випуску дайджесту CrUAtivity.

СrUAtivity — це дайджест з актуальними роботами українських агенцій, який поширюється серед міжнародної професійної спільноти. Організатором проєкту є Всеукраїнська рекламна коаліція за підтримки креативної агенції маркетингових комунікацій Brain Tank та диджитал-агенції Adcore.

Новий випуск можна переглянути на сайті.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

До нового випуску увійшов 31 кейс українських агенцій у категоріях Film, Design, Digital, PR Campaign та Social Campaign. Кожен випуск СrUAtivity містить стислий огляд кейсів (розділ BRIEF REVIEW) та детальний опис кожного кейсу у своїй категорії. У кожному кейсі вказані виконавці та є посилання на їх сайт.

У 2024 році дайджест CrUAtivity буде виходити раз на три місяці та поширюватися серед профільних іноземних асоціацій, бізнес-спільнот, фестивалів креативності й рекламної ефективності, через міжнародні профільні медіа та інформаційну розсилку ВРК по базі іноземних агенцій. Також інформаційно український проєкт підтримує найбільша Європейська асоціація комунікаційних агентств — EACA, яка поширює інформацію серед своїх членів, європейських комунікаційних агентств та асоціацій.

Надсилати свої роботи до дайджесту можна на постійній основі через гугл-форму. Проєкт є безкоштовним для українських агенцій.

ВРК запрошує українські агенції надсилати свої роботи до дайджесту та сприяти поширенню інформації про свої проєкти, як в Україні, так і за кордоном.

До зимового випуску дайджесту увійшли такі роботи:

FILM
  • Darnitsa Christmas video — Postmen
  • Mystical but pharmaceutical: a commercial for Dekvadol — AdShot Creative
  • Ukrainian hearts are three times bigger (Kyivstar) — I am IDEA
  • Making dreams come true (PrivatBank) — Rockets. Growth R&D та Electric Sheep Film
  • ТМ Sonobarbval Caps integration — Brandly agency
  • Cybersecuritoons animated video series — Animagrad
  • New сampaign for the Creon brand — MullenLowe Adventa
  • The new commercial «Tomorrow will come» (Nova Poshta) — Fedoriv Agency
  • Commercial with cat for the drug Atoxil — AdShot Creative
  • Red Riding Hood for Roshen Wafers — Drama Queen
DESIGN
  • «Volya» new design — Rocketmen agency
  • «Place of Power» design idea — AdShot Creative
  • The hotline about adoption and foster care — Postmen
  • Rebranding of the identity for the Ukrainian Startup Fund — idealers
  • Positioning and design for Half&Half — Dozen
  • Packaging design for flour — Bloom Büro
  • Art calendar of time travel for the FADO brand — Gusev Art Lab
  • Redesigning the label for «Desant» beer — Brain Tank
DIGITAL
  • Pixel Donate fundraising platform — CF.Digital
  • Сrossword puzzle game — FBA branding agency
  • New design for the American medical platform DocGo — twid
  • VR Visualization of Kyiv’s Museum Heritage — Brain Tank
PR CAMPAIGN
  • An animal is not a gift for any holiday — Postmen
  • BRIT’s communications for the Ukrainian market — WARTO
  • Manifesto for Jager Music Awards — Underdog Agency
SOCIAL CAMPAIGN
  • TikTok influencer campaign («Your Family Doctor» Association) — OMG Agency
  • The first short social AI movie in Ukraine — New Strategies
  • Postmen Kids initiative — Postmen
  • Support for the documentary «Hero» — Brandly Agency
  • Breaking Barriers: Uklon & hromadske’s Initiative — hromadske
  • Advertising campaign «The Veteran’s Journey» — plusone social impact

Розкажіть друзям про новину