ВРК представив новий склад Наглядової ради
08 Вер 2023, 16:35

ВРК представив новий склад Наглядової ради

7 вересня відбулись Загальні збори членів Всеукраїнської рекламної коаліції. По результатах зборів обрано новий склад Наглядової Ради, що є колегіальним керівним органом Коаліції, її “парламентом”. 

Станом на вересень 2023 року до складу ВРК входить 135 членів, з яких 104 мали право голосу. Серед членів Коаліції лідери та найбільш активні гравці рекламно-комунікаційного ринку: комунікаційні та медіа агентства, дослідницькі і медіа компанії, рекламодавці, галузеві громадські асоціації та індустріальні комітети.

На зборах були присутні 85 учасників, які представляли 72 компанії дійсних членів, що мали право голосу.

У результаті голосування було обрано новий склад Наглядової Ради та зафіксовані їх напрямки діяльності на найближчі 2 роки:

  • Олена Андрієнко, Publicis Groupe – GR, правове регулювання рекламної діяльності, аналіз законопроектів, що стосуються рекламної сфери
  • Анастасія Байдаченко, IAB Ukraine – Internet/Digital реклама
  • Сергій Борсук, UMG – Радіо Реклама
  • Валерій Варениця, 1+1 media – Реклама на телебаченні
  • Іван Дубинський, Factum Group Ukraine – Дослідження рекламного ринку
  • Ірина Кузнєцова, DIALLA Communications – Національне представництво Cannes Lions
  • Дмитро Кутовий, Nostra Communications Group – Foreign Markets Access
  • Олена Лобова, Change Communication – PR: агентства та ринок
  • Ксенія Михайленко, OMD Optimum Media – Комітет Медіа агентств
  • Євгеній Миронюк, Brain Tank – Стратегічний розвиток Коаліції
  • Наталія Морозова, Havas Village Ukraine, МАМІ – Маркетингові сервіси: агентства та ринок
  • Ірина Муштіна, CF.Digital – Digital Development Комітет
  • Олексій Погорєлов, Українська Асоціація Медіа Бізнесу – Реклама в друкованих медіа
  • Ігор Полосьмак, Razom Group – Оцінка об’ємів рекламного ринку
  • Тетяна Попова, Mex a member of Havas – Зв’язки з міжнародними бізнес-асоціаціями
  • Світлана Степаненко, BetterSvit – Освіта для рекламістів та маркетологів
  • Людмила Титаренко, Megapolis – Транзитна реклама
  • Дмитро Федоренко, Seventeam – Комітет сталого розвитку і соціокультурного партнерства
  • Юрій Чаруха, BigBoard – Out Of Home Media
  • Костянтин Шнайдер, Saatchi&Saatchi Ukraine – Креативний потенціал рекламного ринку, творчі ресурси (ADC*UA Club)

Розкажіть друзям про новину