08 Вер 2023, 16:35

ВРК представив новий склад Наглядової ради

7 вересня відбулись Загальні збори членів Всеукраїнської рекламної коаліції. По результатах зборів обрано новий склад Наглядової Ради, що є колегіальним керівним органом Коаліції, її “парламентом”. 

Станом на вересень 2023 року до складу ВРК входить 135 членів, з яких 104 мали право голосу. Серед членів Коаліції лідери та найбільш активні гравці рекламно-комунікаційного ринку: комунікаційні та медіа агентства, дослідницькі і медіа компанії, рекламодавці, галузеві громадські асоціації та індустріальні комітети.

На зборах були присутні 85 учасників, які представляли 72 компанії дійсних членів, що мали право голосу.

Зміцніть бренд роботодавця, використавши ефективні стратегії управління талантами понад 30 HR-лідерів на HR Wisdom Summit.

17 липня понад 30 спікерів з Райффайзен Банку, DTEK, ArcelorMittal та інших великих компаній поділяться дієвими практиками розвитку команди, адаптації ветеранів у робоче середовище та використання інновацій.

Забронювати участь

У результаті голосування було обрано новий склад Наглядової Ради та зафіксовані їх напрямки діяльності на найближчі 2 роки:

  • Олена Андрієнко, Publicis Groupe – GR, правове регулювання рекламної діяльності, аналіз законопроектів, що стосуються рекламної сфери
  • Анастасія Байдаченко, IAB Ukraine – Internet/Digital реклама
  • Сергій Борсук, UMG – Радіо Реклама
  • Валерій Варениця, 1+1 media – Реклама на телебаченні
  • Іван Дубинський, Factum Group Ukraine – Дослідження рекламного ринку
  • Ірина Кузнєцова, DIALLA Communications – Національне представництво Cannes Lions
  • Дмитро Кутовий, Nostra Communications Group – Foreign Markets Access
  • Олена Лобова, Change Communication – PR: агентства та ринок
  • Ксенія Михайленко, OMD Optimum Media – Комітет Медіа агентств
  • Євгеній Миронюк, Brain Tank – Стратегічний розвиток Коаліції
  • Наталія Морозова, Havas Village Ukraine, МАМІ – Маркетингові сервіси: агентства та ринок
  • Ірина Муштіна, CF.Digital – Digital Development Комітет
  • Олексій Погорєлов, Українська Асоціація Медіа Бізнесу – Реклама в друкованих медіа
  • Ігор Полосьмак, Razom Group – Оцінка об’ємів рекламного ринку
  • Тетяна Попова, Mex a member of Havas – Зв’язки з міжнародними бізнес-асоціаціями
  • Світлана Степаненко, BetterSvit – Освіта для рекламістів та маркетологів
  • Людмила Титаренко, Megapolis – Транзитна реклама
  • Дмитро Федоренко, Seventeam – Комітет сталого розвитку і соціокультурного партнерства
  • Юрій Чаруха, BigBoard – Out Of Home Media
  • Костянтин Шнайдер, Saatchi&Saatchi Ukraine – Креативний потенціал рекламного ринку, творчі ресурси (ADC*UA Club)

Розкажіть друзям про новину

Нове відео