Скучили за креативом від Liquid Death? Ловіть нову шалену ідею. Американська мережа магазинів мінімаркетів та заправок Sheetz цього тижня оголосила про досить дивний партнерський захід з брендом консервованої води Liquid Death.
У п’ятницю, 25 липня, покупці, які відвідають Sheetz у селищі Кранберрі Тауншип з 14:00 до 17:00, матимуть можливість розрізати сендвіч бензопилою.
Різатиме сендвіч інфлюенсерка Chainsaw Jenna ― художниця з Пенсильванії, яка спеціалізується на різьбленні деревини бензопилою.
Для тих, хто не може відвідати захід особисто, але все ж хоче долучитися, бренди також запустили дроп «Sandwich Slayer», до якого увійшли футболки, шопер, окуляри та текстильні кухонні аксесуари.
Креативний дизайн доповили не менш влучні описи до товарів, співзвучні з ідеєю кампанії. Наприклад, «незалежно від того, чи ви нарізаєте бутерброди, чи витираєте докази, цей рушник впорається з наслідками вашої кулінарної бійні», або ж «захистіть очі від шматочків м’яса, що летять, та неякісних соусів, бо вбивство обіду має бути жорстоким, а не небезпечним».