ВРК дослідила поточний стан рекламного медіа ринку України
23 Бер 2023, 13:16

ВРК дослідила поточний стан рекламного медіа ринку України

Всеукраїнська рекламна коаліція дослідила поточний стан рекламного медіа ринку України та публікує результати опитування рекламних медіа агенцій-членів Коаліції. В опитуванні взяли участь 29 компаній. 

Щорічно ВРК проводить різноманітні дослідження стану рекламного ринку України, серед яких є і різні рейтинги основних гравців цього ринку – комунікаційних та медіа агентств. Мета рейтингування – збільшення прозорості на ринку, що веде до збільшення об’ємів рекламних інвестицій, до розвитку рекламно-комунікаційної індустрії країни, а також допомагає рекламодавцям у виборі креативних та медіа партнерів.

Існують три рейтинги медіа агентств України: 

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь
  • Рейтинги медіа агентств відповідно до їх річних білінгів, 
  • Національний рейтинг ефективності, 
  • Рейтинг медіа агентств «Вибір рекламодавця / Advertiser`s Choice»). 

Також, за підсумками цих трьох вище перелічених рейтингів, складається підсумковий рейтинг «Медіа агентство року». Учасниками цих рейтингів є full service медіа агентства, що займаються розробкою медіа стратегій, плануванням, баінгом, в тому числі digital та ін. 

Однак війна внесла свої корективи в рейтингування учасників рекламно-комунікаційного ринку України і унеможливила проведення деяких рейтингів, зокрема для медіа агенцій, у повному обсязі за 2022 рік. 

Але задача прозорості ринку залишилась, тим не менш. Тому ВРК вирішила через опитування медіа агенцій дослідити актуальний стан справ. Результати дослідження є певним оглядом ринку медіа агенцій, що надає клієнтам більш-менш детальну інформацію щодо ситуації на рекламному ринку, хто з агенцій з якими рекламодавцями працював у 2022 році, і які послуги надавав своїм клієнтам.

Дослідження проведене в березні поточного року та охоплює дані, що стосуються діяльності медіа агенцій за 2022 рік щодо таких питань: перелік послуг агенцій, перелік клієнтів 2022, медіа спліт (ТБ, ООН, радіо, преса, діджитал), кількість працівників на початок 2022 та на кінець 2022. 

Результати представлені не у форматі рейтингу з ранками (місцями) агенцій, а у форматі звіту. Всі агенції розміщені в алфавітному порядку. 

Результати дослідження демонструють, що медіа агенції-члени ВРК вистояли та продовжують працювати, надаючи повний спектр своїх послуг. Всі компанії працюють очно та мають можливість проводити “офісні живі” зустрічі з клієнтами. Загальна кількість працівників всіх опитаних компаній за останній рік не зазнала суттєвих змін. Деякі агенції частково скоротили штат працівників, а деяким вдалося зберегти команду повністю. 

Повні результати дослідження знаходяться за посиланням.

Розкажіть друзям про новину