Всеукраїнська рекламна коаліція дослідила поточний стан рекламного медіа ринку України та публікує результати опитування рекламних медіа агенцій-членів Коаліції. В опитуванні взяли участь 29 компаній.
Щорічно ВРК проводить різноманітні дослідження стану рекламного ринку України, серед яких є і різні рейтинги основних гравців цього ринку – комунікаційних та медіа агентств. Мета рейтингування – збільшення прозорості на ринку, що веде до збільшення об’ємів рекламних інвестицій, до розвитку рекламно-комунікаційної індустрії країни, а також допомагає рекламодавцям у виборі креативних та медіа партнерів.
Існують три рейтинги медіа агентств України:
- Рейтинги медіа агентств відповідно до їх річних білінгів,
- Національний рейтинг ефективності,
- Рейтинг медіа агентств «Вибір рекламодавця / Advertiser`s Choice»).
Також, за підсумками цих трьох вище перелічених рейтингів, складається підсумковий рейтинг «Медіа агентство року». Учасниками цих рейтингів є full service медіа агентства, що займаються розробкою медіа стратегій, плануванням, баінгом, в тому числі digital та ін.
Однак війна внесла свої корективи в рейтингування учасників рекламно-комунікаційного ринку України і унеможливила проведення деяких рейтингів, зокрема для медіа агенцій, у повному обсязі за 2022 рік.
Але задача прозорості ринку залишилась, тим не менш. Тому ВРК вирішила через опитування медіа агенцій дослідити актуальний стан справ. Результати дослідження є певним оглядом ринку медіа агенцій, що надає клієнтам більш-менш детальну інформацію щодо ситуації на рекламному ринку, хто з агенцій з якими рекламодавцями працював у 2022 році, і які послуги надавав своїм клієнтам.
Дослідження проведене в березні поточного року та охоплює дані, що стосуються діяльності медіа агенцій за 2022 рік щодо таких питань: перелік послуг агенцій, перелік клієнтів 2022, медіа спліт (ТБ, ООН, радіо, преса, діджитал), кількість працівників на початок 2022 та на кінець 2022.
Результати представлені не у форматі рейтингу з ранками (місцями) агенцій, а у форматі звіту. Всі агенції розміщені в алфавітному порядку.
Результати дослідження демонструють, що медіа агенції-члени ВРК вистояли та продовжують працювати, надаючи повний спектр своїх послуг. Всі компанії працюють очно та мають можливість проводити “офісні живі” зустрічі з клієнтами. Загальна кількість працівників всіх опитаних компаній за останній рік не зазнала суттєвих змін. Деякі агенції частково скоротили штат працівників, а деяким вдалося зберегти команду повністю.
Повні результати дослідження знаходяться за посиланням.