Відьма, лісовик, чугайстр та інші стали на захист української землі
25 Жов 2022, 13:19

Відьма, лісовик, чугайстр та інші стали на захист української землі

“Сильні духом” — нова патріотична рекламна кампанія онлайн-казино Cosmolot. Серія роликів розкриває, як українській міфічний всесвіт стає на захист своєї землі.

Головна ідея рекламної кампанії – показати силу єднання українців в боротьбі з ворогом. Показати наскільки сильним залишається бажання гнати рашистів з української землі, що на допомогу приходять усі істоти, навіть, міфічні. 

У першому відеоролику перед глядачем постають різноманітні герої українського фольклору: відьма, лісовик, богатир, чугайстер та русалка польова. 


Головною героїнею рекламної кампанії стала відьма. Чари чаклунки допомагають завдати максимального болю загарбникам. Вона зібрала навколо себе всіх істот свого світу задля об’єднання сил у боротьбі з рашистами.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Образи персонажів створила українська художниця по костюмам, дизайнерка та стилістка Леся Патока: “Ми з бренд командою Cosmolot багато досліджували етнографію кожного створіння українського фольклору. Адже стилістично передати риси характеру можна, глибоко занурившись не тільки в тему, а й поведінку істоти. Наші герої не просто з’являються на екрані, кожен своєю дією наближає перемогу українців. Богатир топить рашистів у Дніпрі, лісовик загострює патики в лісах, мавка, мара та відьма насилають на ворога поранення, а чугайстер смажить рашистів на вогні.”

На екрані з’явиться і вже знайомий всім Чорт. 

Чорт першим відкрив ворота до пекла для ворога. Тим самим закликав усіх мешканців його всесвіту допомогти українцям боротися з ворогом. Дивлячись на таку єдність міфологічних створінь, ми транслюємо настрій соборності всього українського народу. Бачимо, як вся нація може об’єднатися навколо єдиної мети — Перемоги.
Растіслав Ріго
Head of Brand Cosmolot

Кампанія “Сильні духом” ідейно та сюжетно продовжує попередню кампанію Cosmolot “Рашистам пекло”.  Міфічний міні-серіал буде транслюватися на ТВ, радіо та в Інтернеті.

Розкажіть друзям про новину