08 Тра 2023, 19:22

Від Heinz до Uber: як бренди відзначали коронацію Карла ІІІ

У суботу, 6 травня, король Чарльз зійшов на трон у Вестмінстерському абатстві в Лондоні. Церемонія, яку провів архієпископ Кентерберійський, зібрала мільйони глядачів по всьому світу.

Ця подія відбулася через 70 років після коронації уже покійної королеви Єлизавети II, ще у той час, коли мільйони британців тільки купували свої перші телевізори. Через стільки років сценарій змінився, але наскільки масштабним було святкування?

Пропонуємо ознайомитися з деякими з найкращих активацій від світових брендів на честь визначної події Великобританії.

KitKat: «Thanks for the extra break, Sir»

Цими вихідними KitKat представив свій культовий слоган «Have a break», проводячи кампанію з нагоди коронації, в якій подякував Королю за додатковий вихідний.

Ferrero Rocher: «A Moment To Celebrate»

На честь коронації шоколадний бренд Ferrero Rocher перетворив своє пакування для цукерок на корону.

Корони на рекламних місцях JCDecaux

Медіакомпанія JCDecaux приєдналася до веселощів, розміщуючи величезні корони на деяких своїх зовнішніх майданчиках для реклами.

Burger King: «From One To Another»

Burger King відзначив королівську подію, виділивши слово «король» і прибравши слово «бургер» зі свого логотипу.

Alzheimer’s Society: «Unmemorabilia»

Товариство Альцгеймера та партнер агентства New Commercial Arts висвітлили шокуючу статистику про те, що у кожної третьої людини протягом життя розвинеться деменція, і вони не зможуть розповісти своїм внукам про цей важливий день для Великобританії.

Reese’s: Crowns

Після багаторічної роботи команди Reese’s були розроблені лімітовані шоколадні цукерки. За словами бренду, будь-яка схожість з Peanut Butter Miniatures є абсолютно випадковою.

Проєкції від 19 Crimes

Винний бренд 19 Crimes долучився до розмов про коронацію, розмістивши серію привертаючих увагу проєкцій на знакових пам’ятках Лондона.

Послання прославляють людей, які йдуть проти течії та кидають виклик традиціям. Деякі з них включають: «Запрошуй усю родину. Або не запрошуй» та «Запроси дружину на вечірку до тата. Або не запрошуй».

Aldi: King Carrot

Мережа супермаркетів Aldi надала морквині Кевіну королівського вигляду. Покупці могли придбати лімітовані плюшеві версії Чарльза та Камілли за 3,99 фунтів стерлінгів.

Чарльз та Камілла від Королівської пошти

Чарльз і Камілла з Королівської пошти відвідали одну з численних вулиць, включаючи вулицю Коронації в Брайтоні, де проживають королівські особи, щоб доставити пошту по всій Великобританії.

Пісочна копія Букінгемського палацу від EasyJet Holidays

Авіакомпанія EasyJet Holidays представила міні-копію Букінгемського палацу, повністю зроблену з піску. Скульптура була виготовлена за допомогою виготовленого на замовлення піску і знаменує собою літню промоакцію бренду «Holidays Fit For A King».

The Times: «The Wait is Over»

The Times та The Sunday Times провели аналогію між очікуванням британської громадськості на коронацію та життям, яке король Чарльз витратив на підготовку до цього моменту, та повідомили, що «очікування закінчилося».

Королівські скриньки від Королівської пошти

Щоб відзначити цю подію, Королівська пошта відкрила чотири спеціальні поштові скриньки по всій Великій Британії. Компанія вже не вперше робить подібні акції.

Heinz: Tomato Kingchup

Бренд кетчупу Heinz випустив лімітовану серію пляшечок з кетчупом. За словами поціновувачів соусу, бренд навіть надіслав одну з них королю.

Королівська карета від Uber

Пропонуючи смак королівського життя, Uber пропонував 3-5 травня королівську карету для подорожей Лондоном, що доступна до бронювання через додаток Uber. Вишукана карета була створена з використанням дизайну попередніх королівських екіпажів, що дає водіям можливість відчути розкіш, яка зазвичай доступна лише найвищим чинам британської монархії.

Шоколадний Чарльз Celebrations

Бренд Celebrations створив єдину у своєму роді шоколадну версію короля. На створення скульптури пішло чотири тижні, а важить вона понад 23 кг, що відповідає 2 875 окремим шоколадним цукеркам Celebrations.

Tesco: The King in the Castle

Супермаркет Tesco вийшов за межі своєї звичайної території і відкрив поп-ап паб на честь великого дня. Розташований у замку Фаррінгдон паб отримав назву The King in the Castle, а вся виручка із закладу піде до благодійного фонду The Prince’s Trust.

Розкажіть друзям про новину

Нове відео