Від «1984» до «Дракули»: бренд фарб переосмислив обкладинки літературної класики
09 Кві 2024, 17:30

Від «1984» до «Дракули»: бренд фарб переосмислив обкладинки літературної класики

Бренд будівельної фарби Dulux представив мистецьку кампанію, у рамках якої 12 культових книг стали натхненням для створення унікальних кольорів фарб. Лінійка під назвою «Heritage Editions» черпає натхнення у таких творах, як «Франкенштейн», «Мобі Дік», «Маленькі жінки» та «Війна світів».

Обкладинки, створені рекламним агентством Ogilvy, були зроблені вручну, щоб продемонструвати нанесення фарби. Кожна книга також пройшла фізичну курацію, а корінці слугують зразками фарб.

«Немає нічого більш приємного, ніж коли чудова ідея зустрічає чудову команду людей. Кожен колір Dulux Heritage має багату історію, яка викликає певні почуття, а поєднання 12 класичних кольорів з 12 класичними книгами ще більше посилює почуття, які вони викликають», — сказала Маріанна Шиллінгфорд, креативна директорка Dulux у Великобританії та Ірландії.

Кампанія проходитиме у Великій Британії, охоплюючи зовнішню рекламу, соціальні мережі та партнерства з інфлюенсерами.

«Колір має глибоку силу, що викликає асоціації, і ми хотіли знайти новий вимір у вивільненні вісцеральних емоцій, які він викликає. Просто прирівнявши почуття та образи, які викликає в нашій уяві класична книга, до прекрасних кольорів колекції Dulux Heritage, ми змогли відкрити щось набагато багатше. За допомогою фахівця з кольору, науки про поведінку і турбонаддуву за допомогою ілюстрацій, фотографії та дизайну ми змогли знайти кардинально нову візуальну мову і креативний досвід, а також абсолютно нові засоби для втілення в життя відчуття кольору», — додав Джулс Чалклі, головний виконавчий креативний директор Ogilvy UK.

Розкажіть друзям про новину