«У цій страві немає нічого щасливого»: Венздей створила меню для Wendy’s
24 Лип 2025, 11:17

«У цій страві немає нічого щасливого»: Венздей створила меню для Wendy’s

Напередодні другого сезону серіалу «Венздей», прем’єра якого запланована на 6 серпня на Netflix, мережа фаст-фуду Wendy’s повністю перейнялася похмурим настроєм головної героїні. Бренд тимчасово відмовився від свого класичного усміхненого маскота з косичками, замінивши дівчинку з рудим волоссям на Венздей Аддамс.

Бренд запустив кампанію під назвою «Pain is my recipe», представивши меню «Meal of Misfortune», створене нібито самою Венздей, яка відверто висловлюється проти «капіталістичної корпоративної синергії». Страва покликана випробувати смакові рецептори споживачів.

До неї увійшли нагетси, картопля фрі, морозиво та два з чотирьох пікантних соусів, які додаються випадковим чином — без можливості вибору. Кожен соус упакований у брендований пакетик із знаком питання.

Формула №1 успіху в спортивному маркетингу!

Приєднуйся 10 вересня до Sport Marketing Marathon — марафону стратегій, метрик і рішень, які ведуть бренд до подіуму!

Кейси інтеграцій з різними видами спорту, інфлюєнс-механіки, вимірювання PR та багато іншого.

ЗАБРОНЮВАТИ УЧАСТЬ

Похмура естетика продовжується і в дизайні упаковки. На ній зображено силует шкільної форми Венздей з Nevermore та напис «У цій страві немає нічого щасливого». Все витримано у фірмовій фіолетово-чорній палітрі.

Назви соусів This Will Sting та Grave Mistake апелюють до захоплення покоління Z надзвичайно гострими смаками. Саме зумери та міленіали становлять основну аудиторію серіалу «Венздей», який став одним із найуспішніших оригінальних проєктів Netflix.

Ажіотаж навколо серіалу не залишив байдужими й інші бренди. Наприклад, нещодавно Cheetos зробив Річ із серіалу своїм амбасадором, щоб та сіяла сирний хаос у Нью-Йорку.

Розкажіть друзям про новину

Нове відео