Мережа VARUS запустила серію нових хлібобулочних виробів «Хліб світу». П’ять новинок власного виробництва, що з’явилися з 18 серпня на полицях супермаркетів, випікаються за традиційними рецептами України, Туреччини, Франції, Кореї та Німеччини.
До серії «Хліб світу» ввійшли українська булка «Стефанія», турецький бублик «Байрактар», корейська вершково-часникова булка, французький багет та німецький хліб. Кожен продукт характеризує певну культуру, але виготовлений з нашого рідного українського зерна. Тепер кожен бажаючий може відправитися у віртуальний гастротур цими країнами, доповнивши хліб продуктами з асортименту акційних товарів тижня, притаманних вказаному регіону.
Так, з 18 серпня клієнти мережі можуть «відвідати» Францію, посмакувавши традиційні французькі брускети. Варто лише придбали багет з власної пекарні VARUS та обрати акційні вершковий сир і сьомгу.
Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!
12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.
Забронювати участь
Хліб – один із найпопулярніших продуктів у світі. Не дивно, що кожна країна славиться своїм сортом хлібобулочного виробу. Зважаючи на сьогоднішню ситуацію, коли чимало українців не мають змоги подорожувати, ми у Varus вирішили трішки привідкрити кордони та запросити наших клієнтів до гастроподорожі, запропонувавши їм скуштувати традиційний хліб різних країн. Варто лише взяти типову випічку тієї чи іншої країни, додати до хліба продукти, які ми пропонуємо за вигідними цінами, та приготувати страву, притаманну регіону. А далі – відкусити шматочок, закрити очі, увімкнути уяву та відправитися у коротку подорож.
Ольга Румянцева
директор з маркетингу VARUS