У В’єтнамі на ринку мотоциклів домінують транснаціональні корпорації. Для такого бренду електробайків, як Dat Bike, важко вирватися на ринок зі стартовим бюджетом. Навіть з акумулятором, який у 2 рази потужніший, ніж у конкурентів, і двонаправлений. Але що, якби бренд фактично спирався на свою ідентичність як малого бізнесу, щоб просувати перевагу продукту?
Кількість відключень електроенергії у В’єтнамі зросла на 300%. Це особливо велика проблема для багатьох власників малого бізнесу в країні, що призводить до серйозних втрат прибутку.
У новій кампанії «Re:Charge» агентство Happiness Saigon перетворило електробайки Dat Bike на аварійні електрогенератори, що допомогло власникам малого бізнесу вижити під час відключень електроенергії. Була запущена гаряча лінія, за допомогою якої люди могли отримати повністю заряджений електробайк.
Повна зарядка велосипеда Dat Bike здатна живити освітлювати приміщення та 2 морозильні камери невеликого магазину протягом 3-4 годин. Завдяки цій ініціативі лише за перший тиждень було забезпечено електроенергією понад 200 малих підприємств. Бренд також побачив зростання замовлень на 300%.
«Ми вже давно пройшли той момент, коли електромобілі не поступаються транспортним засобам з двигуном внутрішнього згоряння. На жаль, у В’єтнамі сприйняття залишається дещо іншим. Завдяки «Re:Charge» ми перетворили нашу найбільшу слабкість на величезну силу», — говорить Джаз Тонна, партнер і креативний директор Happiness Saigon.