03 Сер 2023, 12:55

В Україні створили застосунок для родичів онкопацієнтів

Український стартап Scally разом із командою онкопсихологів створив сервіс емоційної підтримки для сімей онкопацієнтів, який працює у форматі мобільного застосунку під назвою «Scally Care». Його було розроблено з урахуванням широкого спектру проблем під час лікування раку та подальшої реабілітації: від психологічного супроводу до медичних порад та рекомендацій.

Щороку в Україні більше 120 000  людей чують діагноз «рак». Більшість із них сприймають цю хворобу як невиліковну, а думка про подальші кроки викликає розгубленість. Добре, коли поруч є близькі люди, які готові взяти на себе певні рішення і стати опорою. Проте мало хто замислюється, що і вони потребують допомоги.

«Завдяки власному досвіду догляду за двома бабусями, котрі мали рак на пізніх стадіях, наразі я відчуваю сильне бажання допомагати іншим людям зберігати себе і власне життя, бо часто близькі пацієнта настільки вкладаються у підтримку, що забувають про себе. Тому емоційно вигорають і вже не мають сил підтримувати когось ще. Оскільки рак – це і соціальне захворювання, яке впливає на всю родину. Наш застосунок є тим інструментом, який допомагає близьким пацієнта. Це те, чого не вистачало особисто мені», – розповідає засновник сервісу Георгій Акімов.

Зміцніть бренд роботодавця, використавши ефективні стратегії управління талантами понад 30 HR-лідерів на HR Wisdom Summit.

17 липня понад 30 спікерів з Райффайзен Банку, DTEK, ArcelorMittal та інших великих компаній поділяться дієвими практиками розвитку команди, адаптації ветеранів у робоче середовище та використання інновацій.

Забронювати участь

Однією з інноваційних розробок є персоналізовані вправи під потреби кожного користувача, аналогів яких немає в жодному застосунку, орієнтованому на допомогу психічному здоров’ю. Також унікальною особливістю є зв’язка «піклувальник-пацієнт», за допомогою якої піклувальник може контролювати прийом ліків пацієнтом, якщо це необхідно. 

Трекер емоцій, щоденник вдячності, вправи на зниження тривожності допоможуть створити навколо пацієнта емоційно стабільне середовище, в якому лікування проходить легше і має більший шанс на успіх. Словник термінів, розвінчування міфів про рак і покрокова інструкція для тих, хто вперше зіткнувся з діагнозом, допоможуть направити енергію в потрібне русло, не витрачати її на зайві дії та сконцентруватись на чіткому плані. Так, користувачі розумітимуть, що роблять все можливе для того, аби близькій людині стало краще.

«Scally Care допомагає мені щодня розмірковувати про свій стан. Ти завжди можеш бути за щось вдячним, навіть в найтемніші дні. А в чудові дні застосунок допомагає мені зафіксувати позитивні емоції, а отже –наче прожити іх знову», – коментує Анастасія, піклувальниця та користувачка сервісу.

«Для мене як для онкопсихолога застосунок Scally Care – це помічник у роботі в період між консультаціями. Адже стабільний психологічний стан піклувальників дає змогу максимально ефективно допомогти рідній людині пройти через складне лікування, не вигоріти самому та підтримувати близьку людину. Коли між сесіями пацієнт відчуває занепокоєння, тривогу – він може скористатися стабілізуючими аудіотехніками тут і зараз», – розповідає онкопсихологиня та членкиня міжнародної онкопсихологічної асоціації (IPOS) Вікторія Костецька, яка брала участь у створенні застосунку.

Із цим проєктом команда виграла перший Health Hackathon, організований представництвом ВООЗ в Україні. Також розробкою Scally зацікавився Національний інститут раку (НІР), і зараз триває підготовка до здійснення спільних досліджень. Команда Scally вирішила розпочати свій шлях із допомоги піклувальникам в Україні, але на цьому зупинятись не збирається. Зараз Scally в процесі перемовин про вихід на ринок Великобританії, а до 2025 року команда планує розширення на інші країни Європи.

Додаток доступний на IOS та Android

Розкажіть друзям про новину

Нове відео