Уповільнені щасливі сімейні моменти стали основою кампанії мережі готелів
03 Січ 2024, 16:16

Уповільнені щасливі сімейні моменти стали основою кампанії мережі готелів

Мережа готелів Center Parcs підкреслила радість уповільнення темпів життя у своїй новій сімейній кампанії, створеній співпраці з креативним агентством Brothers & Sisters.

Кампанія, яка включає сповільнену версію треку «Black Coffee» гурту All Saints, використовує підхід, що базується на даних про аудиторію, і передбачає розміщення креативу на диджитал та аудіо-відео каналах, орієнтованих на сімейну аудиторію.

«Коли ви та ваша сім’я справді перебуваєте разом, ви помічаєте та відчуваєте один одного по-іншому. Здається, що час дійсно сповільнюється, — сказав Енді Фаулер, ECD Brothers & Sisters. — Ви відчуваєте зв’язок у більш корисний спосіб. Це те, що Center Parcs приносить сім’ям. Ця робота ілюструє задоволення, яке можна отримати, якщо відволіктися від відволікаючих чинників сучасного життя і по-справжньому насолоджуватися моментом».

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Директор з продажу та маркетингу Center Parcs у Великобританії та Ірландії Колін Вейлі додав: «Як батько трьох хлопчиків, я знаю, наскільки насиченим може бути життя, ми повинні максимально використовувати можливості проводити час разом і створювати спогади на все життя. «Cherish the moment» відображає цю думку та відчуття того, що в особливі моменти може здаватися, ніби час сповільнився. Наші агенції-партнери та внутрішні команди виконали величезну роботу, щоб об’єднати цю інтегровану багатоканальну кампанію».

Розкажіть друзям про новину