Мережа готелів Center Parcs підкреслила радість уповільнення темпів життя у своїй новій сімейній кампанії, створеній співпраці з креативним агентством Brothers & Sisters.
Кампанія, яка включає сповільнену версію треку «Black Coffee» гурту All Saints, використовує підхід, що базується на даних про аудиторію, і передбачає розміщення креативу на диджитал та аудіо-відео каналах, орієнтованих на сімейну аудиторію.
«Коли ви та ваша сім’я справді перебуваєте разом, ви помічаєте та відчуваєте один одного по-іншому. Здається, що час дійсно сповільнюється, — сказав Енді Фаулер, ECD Brothers & Sisters. — Ви відчуваєте зв’язок у більш корисний спосіб. Це те, що Center Parcs приносить сім’ям. Ця робота ілюструє задоволення, яке можна отримати, якщо відволіктися від відволікаючих чинників сучасного життя і по-справжньому насолоджуватися моментом».
Директор з продажу та маркетингу Center Parcs у Великобританії та Ірландії Колін Вейлі додав: «Як батько трьох хлопчиків, я знаю, наскільки насиченим може бути життя, ми повинні максимально використовувати можливості проводити час разом і створювати спогади на все життя. «Cherish the moment» відображає цю думку та відчуття того, що в особливі моменти може здаватися, ніби час сповільнився. Наші агенції-партнери та внутрішні команди виконали величезну роботу, щоб об’єднати цю інтегровану багатоканальну кампанію».