Uklon запустив регіональну кампанію, у якій готовий ділитися знижками для українців, щоб рухати свій світ вигідно.
Креативну кампанію та серію роликів розробила креативна агенція I AM IDEA. Продакшном кампанії займалась команда NO STARS.
Серед сюжетів — умовні (але такі знайомі ситуації), де баба Галя з базару не дає знижку на помідори, сусід Сергій бартер на гаражах організовує, тьотя Наташа, яка вуса підрівняє, але за повну ціну. Знижку вони не дають, а от з Uklon домовлятися не потрібно.
Локацією для зйомок обрали спальний район Києва — Дарницю. Бо де ж ще шукати перукарню з ідеальним антуражем та шикарні прилавки з кавунами. Команда в три заходи домовлялась з киянами за доступ до найгарнішого балкону в будинку.