Український райдхелінг-сервіс довів, що з ним не потрібно домовлятись про знижку
Uklon запустив регіональну кампанію, у якій готовий ділитися знижками для українців, щоб рухати свій світ вигідно.
Креативну кампанію та серію роликів розробила креативна агенція I AM IDEA. Продакшном кампанії займалась команда NO STARS.
Нашею задачею було розкрити вигідність Uklon у регіонах у розрізі його додаткових фічей. Тому ми показали випадки з життя, коли люди намагаються отримати вигоду, але ж хто її буде давати просто так, правильно? Вони вам шо — Uklon?
Ігор Гавруш та Віталій Клименко
креативна пара I AM IDEA
Серед сюжетів — умовні (але такі знайомі ситуації), де баба Галя з базару не дає знижку на помідори, сусід Сергій бартер на гаражах організовує, тьотя Наташа, яка вуса підрівняє, але за повну ціну. Знижку вони не дають, а от з Uklon домовлятися не потрібно.
Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.
11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.
Ми вже давно працюємо з Uklon і в комунікації експериментуємо над формою, щоб кожна наступна реклама була по-новому цікавою для глядача. Так у нас у вирі креативного танцю з’явився стоп-кадр, весела музика і телефон із застосунком замість персонажа, який не хотів давати бонусні вигідні фічі, на відміну від Uklon.
креативна агенція I AM IDEA
Локацією для зйомок обрали спальний район Києва — Дарницю. Бо де ж ще шукати перукарню з ідеальним антуражем та шикарні прилавки з кавунами. Команда в три заходи домовлялась з киянами за доступ до найгарнішого балкону в будинку.