Український райдхелінг-сервіс довів, що з ним не потрібно домовлятись про знижку
Uklon запустив регіональну кампанію, у якій готовий ділитися знижками для українців, щоб рухати свій світ вигідно.
Креативну кампанію та серію роликів розробила креативна агенція I AM IDEA. Продакшном кампанії займалась команда NO STARS.
Нашею задачею було розкрити вигідність Uklon у регіонах у розрізі його додаткових фічей. Тому ми показали випадки з життя, коли люди намагаються отримати вигоду, але ж хто її буде давати просто так, правильно? Вони вам шо — Uklon?
Ігор Гавруш та Віталій Клименко
креативна пара I AM IDEA
Серед сюжетів — умовні (але такі знайомі ситуації), де баба Галя з базару не дає знижку на помідори, сусід Сергій бартер на гаражах організовує, тьотя Наташа, яка вуса підрівняє, але за повну ціну. Знижку вони не дають, а от з Uklon домовлятися не потрібно.
Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!
12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.
Ми вже давно працюємо з Uklon і в комунікації експериментуємо над формою, щоб кожна наступна реклама була по-новому цікавою для глядача. Так у нас у вирі креативного танцю з’явився стоп-кадр, весела музика і телефон із застосунком замість персонажа, який не хотів давати бонусні вигідні фічі, на відміну від Uklon.
креативна агенція I AM IDEA
Локацією для зйомок обрали спальний район Києва — Дарницю. Бо де ж ще шукати перукарню з ідеальним антуражем та шикарні прилавки з кавунами. Команда в три заходи домовлялась з киянами за доступ до найгарнішого балкону в будинку.