Український Vogue присвятив своє третє друковане число трьом професійним спортсменкам
20 Жов 2023, 12:52

Український Vogue присвятив своє третє друковане число трьом професійним спортсменкам

Осіннє друковане видання Vogue Ukraine Edition виходить із життєствердним гаслом «Воля до перемоги». У цьому є подвійний сенс — вперше в історії журналу редакція присвятила три друковані обкладинки трьом професійним спортсменкам. Найтитулованішу українську тенісистку Еліну Світоліну, попри її щільний графік  тренувань, зняли в Нью-Йорку. У Європі та США сфотографували олімпійську чемпіонку з фехтування Ольгу Харлан та чинну чемпіонку світу зі стрибків у висоту Ярославу Магучіх

Видатні українські спортсменки демонструють найкращі результати в кар’єрі і формують нову повістку на міжнародній арені. Найтитулованіша тенісистка Еліна Світоліна з початком повномасштабної війни стала амбасадоркою державної фандрейзингової платформи United24 і голосом української спортивної дипломатії на міжнародній арені. В інтерв’ю Vogue вона ділиться історією тріумфального повернення на корт, а також  деталями підтримки обдарованих юних спортсменів через власний фонд. Ольга Харлан розповідає, як підтримка нації допомогла їй подолати найважчу кризу в житті, а 22-річна Ярослава Магучіх розповідає про відповідальність здобувати найвищі нагороди для країни. Попри війну, біль та відчуття несправедливості вони впевнено йдуть уперед — і  націлені на перемоги на наступній літній Олімпіаді в Парижі. 

Vogue Ukraine Edition продовжує дослідження культурної ідентичності та тектонічних змін в українському суспільстві. У новому числі дизайнерка Ірина Каравай розмірковує про використання автентики в модних колекціях та про етику творчого висловлювання під час війни. У рубриці «Агенти змін» 23-річна Василіса Степаненко, яка цьогоріч отримала Пулітцерівську премію за репортерську роботу в окупованому Маріуполі,  розповідає про моральні вимоги до журналістики. Тема колективної та культурної пам’яті — у фокусі спецпроєкту «Тіні незабутих предків». Співачка та музикантка Марія Квітка актуалізує український фольклор. Дослідник Максим Рохманійко реконструює історичні події та соціальні процеси через відтворення архітектурних просторів. Під його керівництвом команда Центру просторових технологій збирає свідчення про трагедію в Маріупольському драматичному театрі. 

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

У відповідь на нагальні питання сьогодення у виданні вперше з’являється розділ Social. На «соціальних» сторінках Vogue зібрані історії матерів та дружин бійців полку «Азов», які чекають на повернення рідних із полону, та дослідження редакторки Дарії Слободяник про способи підтримки ментального здоров’я українців в умовах війни. На важливості цієї теми наголошує перша леді України Олена Зеленська, яка опікується  національною програмою «Ти як?», і стала героїнею цього числа. У традиції великих соціальних знімань Vogue публікує чорно-біле портфоліо Степана Лісовського «Видимі»  — воно присвячене зростаючій кількості українських дорослих та дітей, які втратили кінцівки. 

Осіннє число Vogue Ukraine Edition виходить друком 24 жовтня та доступне для передзамовлення онлайн вже зараз.

Розкажіть друзям про новину