05 Кві 2023, 16:19

Український маркетплейс з продажу нерухомості змінив неймінг та логотип

Український маркетплейс із придбання, продажу та оренди нерухомості DOM.RIA офіційно став DIM.RIA. Продукт змінив неймінг та логотип.

«Від початку повномасштабної війни ми тримали економічний фронт. Головними нашими задачами була необхідність продовжувати надавати робочі місця, сплачувати податки, донатити і підтримувати українських військових. І ще тоді ми запустили процес щодо зміни назви продукту, аби вкотре підкреслити, що наш продукт український і створений українцями. Після закріплення усіх юридичних моментів, пов’язаних зі зміною торгової марки, що зайняло тривалий час, готові офіційно заявити, що DOM.RIA відтепер DIM.RIA», – коментує маркетинг-директор та член правління компанії RIA.com Сергій Молдаховський.

Усі функції маркетплейсу, профілі користувачів, історії спілкувань та інше – лишились незмінними. 

Зміцніть бренд роботодавця, використавши ефективні стратегії управління талантами понад 30 HR-лідерів на HR Wisdom Summit.

17 липня понад 30 спікерів з Райффайзен Банку, DTEK, ArcelorMittal та інших великих компаній поділяться дієвими практиками розвитку команди, адаптації ветеранів у робоче середовище та використання інновацій.

Забронювати участь

Певний час вебсайт DIM.RIA працюватиме на обох доменах: dom.ria.com та dim.ria.com. Мобільний застосунок буде повністю оновлено.

Розкажіть друзям про новину

Нове відео