Український бренд сумок створив кампанію про діалог із собою
23 Сер 2023, 11:46

Український бренд сумок створив кампанію про діалог із собою

Український бренд Bagllet представив нову кампанію, яка означає діалог із собою.

Обличчям кампанії стала українська модель Саша Книш, що відома співпрацею з брендами Miu Miu та PRADA.

4 червня MRKTNG MRTHN 2025

У програмі Івенту — 4 панельні дискусії, 30+ провідних маркетологів і комунікаційників країни, 500+ учасників офлайн, 8000+ глядачів онлайн. Це простір сенсів, де стратегія народжується в реальності, а не в брифі!

ЗАБРОНЮВАТИ УЧАСТЬ

У новій варіації аксесуари мають підкладку, що надає моделям більш структурованого вигляду і практичності.

«Ми створюємо аксесуари, які задають тон, але залишають місце для власного вираження». – написав бренд.

Розкажіть друзям про новину