Український бренд сумок створив кампанію про діалог із собою
23 Сер 2023, 11:46

Український бренд сумок створив кампанію про діалог із собою

Український бренд Bagllet представив нову кампанію, яка означає діалог із собою.

Обличчям кампанії стала українська модель Саша Книш, що відома співпрацею з брендами Miu Miu та PRADA.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

У новій варіації аксесуари мають підкладку, що надає моделям більш структурованого вигляду і практичності.

«Ми створюємо аксесуари, які задають тон, але залишають місце для власного вираження». – написав бренд.

Розкажіть друзям про новину