Український бренд сумок створив кампанію про діалог із собою
23 Сер 2023, 11:46

Український бренд сумок створив кампанію про діалог із собою

Український бренд Bagllet представив нову кампанію, яка означає діалог із собою.

Обличчям кампанії стала українська модель Саша Книш, що відома співпрацею з брендами Miu Miu та PRADA.

Формула №1 успіху в спортивному маркетингу!

Приєднуйся 10 вересня до Sport Marketing Marathon — марафону стратегій, метрик і рішень, які ведуть бренд до подіуму!

Кейси інтеграцій з різними видами спорту, інфлюєнс-механіки, вимірювання PR та багато іншого.

ЗАБРОНЮВАТИ УЧАСТЬ

У новій варіації аксесуари мають підкладку, що надає моделям більш структурованого вигляду і практичності.

«Ми створюємо аксесуари, які задають тон, але залишають місце для власного вираження». – написав бренд.

Розкажіть друзям про новину

Нове відео