Раніше українська компанія LeRoy займалась виготовленням спорядження для рибалок та мисливців, але з початком повномасштабної війни почала виробляти військову амуніцію. У зв’язку з цим стало очевидно, що колишня назва та стратегія вже неактуальні.
Агенція креативного маркетингу «Айділерс» перетворила магазин для рибалок LeRoy (не плутати з DIY-ритейлером Леруа Мерлен) на український бренд військового спорядження ТТХ. Назва зашифровує в собі англійське слово “tactics” (тактичний), а також співзвучна ще з одним відомим військовим терміном – ТТХ (тактико-технічні характеристики). Тому вона легко увійде у вжиток українських воїнів, яким важливо не витрачати жодної зайвої секунди.
Загалом командою idealers.agency було розроблено бренд модель та позиціонування, у тому числі:
- неймінг, дескриптор та слоган, tone of voice;
- візуальний брендинг та оформлені соціальні мережі;
- сайт.
“У бренд-айдентиці стиль наслідує системність тактико-технічних таблиць, але має більш яскраві акценти. Тому він – чіткий, зрозумілий, технічний та прямолінійний. Щоб на перше місце у комунікації виходили продукт та графічні елементи, задаючи певний мілітарний тон. Для логотипу було створено знак з чотирьох літер Т, що загалом формують букву Х, імітуючи компас чи розу вітрів”, – розповідають в “Айділерс”.