Українські рибалки перетворились на військових ЗСУ
03 Бер 2023, 12:54

Українські рибалки перетворились на військових ЗСУ

Раніше українська компанія LeRoy займалась виготовленням спорядження для рибалок та мисливців, але з початком повномасштабної війни почала виробляти військову амуніцію. У зв’язку з цим стало очевидно, що колишня назва та стратегія вже неактуальні. 

Агенція креативного маркетингу «Айділерс» перетворила магазин для рибалок LeRoy (не плутати з DIY-ритейлером Леруа Мерлен) на український бренд військового спорядження ТТХ. Назва зашифровує в собі англійське слово “tactics” (тактичний), а також співзвучна ще з одним відомим військовим терміном – ТТХ (тактико-технічні характеристики). Тому вона легко увійде у вжиток українських воїнів, яким важливо не витрачати жодної зайвої секунди. 

Загалом командою idealers.agency було розроблено бренд модель та позиціонування, у тому числі: 

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь
  • неймінг, дескриптор та слоган, tone of voice;
  • візуальний брендинг та оформлені соціальні мережі;
  • сайт. 

“У бренд-айдентиці стиль наслідує системність тактико-технічних таблиць, але має більш яскраві акценти. Тому він – чіткий, зрозумілий, технічний та прямолінійний. Щоб на перше місце у комунікації виходили продукт та графічні елементи, задаючи певний мілітарний тон. Для логотипу було створено знак з чотирьох літер Т, що загалом формують букву Х, імітуючи компас чи розу вітрів”, – розповідають в “Айділерс”. 

Розкажіть друзям про новину