У листопаді 2023 року компанія LEGO та платформа UNITED24 запустили спільну ініціативу #LEGOwithUKRAINE. Щоб популяризувати архітектуру України та зібрати більше пожертв для відбудови України.
Разом з українськими творцями LEGO презентували три унікальних набори: Ластівчине гніздо, Україна-Мати та Маріупольська водонапірна вежа.
Як це часто буває, вдала ініціатива і креативна ідея почала жити власним життям. Ініціативу почали багато і захоплено обговорювати, а на сторінці UNITED24 в Instagram з’явилась публікація про те, як могли б виглядати набори LEGO з серії Українська кухня.
Пост отримав десятки тисяч лайків, його почали жваво обговорювати і пропонувати нові ідеї для наборів LEGO.
Дизайнерка Влада Абрамова за допомогою ШІ показала, якими можуть бути набори LEGO, присвячені відомим українським брендам.
Публікацію помітили та підтримали Monobank (та його співзасновник Олег Гороховський), Нова Пошта та інші відомі українські бренди.
Агенція #Oddee помітила цей тренд і вирішила пофантазувати, якими були б набори конструктора для брендів, з якими вони співпрацюють.
Так з’явився контент в стилі LEGO для бренду гаджетів Canyon, Fratelli та енергетиків REVO:
Також був відтворений офіс #Oddee agency у вигляді Lego. Ось що з цього вийшло:
Хвиля такого контенту набиратиме оберти. Українські бренди підтримали ідею #LEGOwithUKRAINE. Це вилилось в цілу хвилю креативу та цікавих ідей, які підтримують чудову кампанію LEGO та UNITED24.