Українські бренди запустили флешмоб за мотивами Met Gala
02 Тра 2023, 17:31

Українські бренди запустили флешмоб за мотивами Met Gala

Український маркетплейс Алло запустив флешмоб про те, як би виглядав персонаж його бренду.

За свого представника бренд обрав актора Педро Паскаля у образі для червоної доріжки Met Gala.

Сільпо не залишилось осторонь цього флешмобу і також покреативило.

Формула №1 успіху в спортивному маркетингу!

Приєднуйся 10 вересня до Sport Marketing Marathon — марафону стратегій, метрик і рішень, які ведуть бренд до подіуму!

Кейси інтеграцій з різними видами спорту, інфлюєнс-механіки, вимірювання PR та багато іншого.

ЗАБРОНЮВАТИ УЧАСТЬ

А ось як уявляє себе Київстар:

Редакція MMR також обрала свого персонажа і вважає, що один із найяскравіших образів Met Gala, який втілив репер Lil Nas X, найбільше підходить нашому виданню.

Тепер естафету мають прийняти Укрпошта, Фокстрот, Київстар та інші.

Розкажіть друзям про новину

Нове відео