Українське онлайн-медіа змінило формат та позиціонування
30 Жов 2023, 14:27

Українське онлайн-медіа змінило формат та позиціонування

Всеукраїнське онлайн-медіа «Свідомі» змінило формат та стало slow media.

Медіа змінить фокус зі стрічки новин на аналітичні та репортажні матеріали, тому відмовиться від оперативної подачі новин. Також «Свідомі» змінили основний колір на синій.

«Проаналізувавши аудиторію, ми зрозуміли, що більше не є молодіжним медіа, оскільки читачі виросли. Зараз ми змінюємось, бо теж подорослішали та зрозуміли, що вичерпали себе в старому форматі. Тож ми змінюємо все: формат, колір, позиціювання. Відтепер будемо досліджувати сенси, тому наш колір — синій, оскільки це про глибину», — написала команда «Свідомі».

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

У медіа повернеться стара рубрика — розбір ситуації, яка існувала ще з часів, коли «Свідомі» були блогом.

Окрім цього, «Свідомі» повідомили джерелу «Медіамейкер», що вони планують запустити розслідування. В англомовній версії медіа залишаться новини, але їхні кількість і формат зміняться.

Основним каналом комунікації залишиться Instagram, але медіа частіше скеровуватиме аудиторію на сайт, адже тексти стануть більшими.

Розкажіть друзям про новину