Українська агенція отримала 4 нагороди міжнародного конкурсу Mixx Awards Europe
22 Лип 2024, 15:54

Українська агенція отримала 4 нагороди міжнародного конкурсу Mixx Awards Europe

У травні агенція MOKO Digital отримала 5 нагород та «Best of Contest» на національному конкурсі IAB Mixx Awards Україна, який цьогоріч відбувся в Україні вперше. Агенція здобула золоті та срібні нагороди за реалізацію проєктів «Галичина: трансформація від ілюстрації до крафтового фотоконтенту» та «Колискові з українською душею»; бронзову нагороду та гран-прі за проєкт «Лінія психологічної підтримки для чоловіків»

Перемога на національному рівні гарантувала можливість команди вперше взяти участь в міжнародному етапі конкурсу. Церемонія нагородження переможців міжнародної премії MIXX Awards Europe 2024 відбулася 18 липня 2024 року.

Команда MOKO Digital отримала:

  • 2 срібні нагороди за реалізацію проєкту «Колискові з українською душею» для бренду дитячого харчування «Малютка» у категоріях «Digital Audio Advertising» та «Native Advertising Campaign»
  • золоту та бронзову нагороду за розробку та реалізацію комунікаційної кампанії проєкту «Лінія психологічної підтримки для чоловіків» від UNFPA Україна та ГО «Інноваційні соціальні рішення» (за підтримки уряду Великої Британії) у категоріях «Native Advertising» та «Direct Response/Lead Generation Campaign».

Конкурс від IAB Europe відзначає проєкти найкращої диджитал реклами з усієї Європи. Креативна команда MOKO змагалася із провідними європейськими та міжнародними рекламними агенціями та стала абсолютним лідером за кількістю серед представників українського рекламного ринку.

Це наш перший досвід участі у європейському конкурсі, перша спроба позмагатися з найкращими диджитал-агенціями Європи. Представлені кейси надзвичайно креативні та потужні. Ми неймовірно щасливі, адже ми не лише здобули кілька перемог, а й змогли у прямому ефірі показати усій Європі відеокейс нашого проєкту для «Лінії психологічної підтримки для чоловіків».
Ольга Лівік
креативна директорка MOKO Digital

Обидва кейси мають важливу та суспільну місію. Проєкт для бренду дитячого харчування «Малютка» мав на меті сприяти відродженню української традиції колискових як засобу збереження та передачі національної ідентичності. Натомість проєкт «Лінії психологічної підтримки для чоловіків» було створено з метою привернення уваги до ментального здоров’я українських чоловіків та боротьби з бар’єром токсичної маскулінності та гендерних стереотипів.

Розкажіть друзям про новину