Uber створив орігамі-версії автомобілів з квитків на літак та у театр
08 Сер 2023, 16:20

Uber створив орігамі-версії автомобілів з квитків на літак та у театр

Мобільний застосунок для виклику таксі Uber запустив кампанію свого нового сервісу Uber Reserve, за допомогою якого клієнти зможуть бронювати поїздки за 30 днів.

Креатив використовує квитки на події, перетворені на орігамі-версії автомобілів, щоб продемонструвати, що Uber тепер можна використовувати не лише для спонтанних, але й для заздалегідь запланованих поїздок.

Ця кампанія є наступним кроком у виконанні обіцянки бренду «Доставити вас куди завгодно».

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Квитки на літак, у театр, на футбольний матч і меню були складені в машинки-орігамі, щоб проілюструвати, як люди можуть планувати заздалегідь.

Після запуску у Великій Британії креатив з’явиться у зовнішніх, соціальних та диджитал медіа. Розробкою кампанії займалося рекламне агентство Mother.

Розкажіть друзям про новину