Мобільний застосунок для виклику таксі Uber запустив кампанію свого нового сервісу Uber Reserve, за допомогою якого клієнти зможуть бронювати поїздки за 30 днів.
Креатив використовує квитки на події, перетворені на орігамі-версії автомобілів, щоб продемонструвати, що Uber тепер можна використовувати не лише для спонтанних, але й для заздалегідь запланованих поїздок.
Ця кампанія є наступним кроком у виконанні обіцянки бренду «Доставити вас куди завгодно».
Квитки на літак, у театр, на футбольний матч і меню були складені в машинки-орігамі, щоб проілюструвати, як люди можуть планувати заздалегідь.
Після запуску у Великій Британії креатив з’явиться у зовнішніх, соціальних та диджитал медіа. Розробкою кампанії займалося рекламне агентство Mother.