23 Лис 2023, 11:13

У лікарнях Великобританії розмістили ляльок-дітей, що чекають на трансплантацію

У той час як більшість дітей з нетерпінням чекають на прихід Санти на Різдво, понад 230 дітей чекають на те, чого вони хочуть ще більше — на трансплантацію життєво важливого органу, який допоможе їм побачити ще багато свят.

Прагнучи підвищити обізнаність про необхідність збільшення кількості дитячих донорів органів, маркетингове агентство Wunderman Thompson UK та організація з трансплантації крові та органів NHS Blood & Transplant запустили кампанію «Waiting to Live», у рамках якої діти перетворились на ляльок ручної роботи.

Метою кампанії є популяризація дитячого донорства та заохочення батьків замислитися над тим, щоб внести свою дитину до реєстру донорів. Ляльки, що представляють дітей у списку очікування, з’явилися по всій Великій Британії, у тому числі в залах очікування великих центрів трансплантації.

Зміцніть бренд роботодавця, використавши ефективні стратегії управління талантами понад 30 HR-лідерів на HR Wisdom Summit.

17 липня понад 30 спікерів з Райффайзен Банку, DTEK, ArcelorMittal та інших великих компаній поділяться дієвими практиками розвитку команди, адаптації ветеранів у робоче середовище та використання інновацій.

Забронювати участь

За підтримки лікарень по всій країні понад 230 ляльок були виготовлені вручну більш ніж 140 майстрами. Більшість з них мають прототипи реальних дітей, які стоять у черзі на лікування. Також на кожній ляльці є бейджик з QR-кодом, який веде на сайт, що дозволяє людям послухати історії дітей, які чекають на донорство, і записати своїх дітей до реєстру донорів органів NHS.

Кампанія «Waiting to Live» базується на кампанії «Consider This» і розповіла про Ральфа, який чекає на мультиорганну трансплантацію. У ролику показали його та інших ляльок, які сидять на самоті в кімнаті очікування у черзі на пересадку органів.

Кампанія пройде в кінотеатрах та поза домом, а також буде підтримана соціальними та інфлюенсерськими активностями.

Лаура Сарайва та Чарлі Плант, креативні керівники кампанії у Wunderman Thompson UK, сказали: «Це була одна з найбільш емоційно складних, але найбільш корисних кампаній, над якими ми коли-небудь працювали. Діти у списку очікування на трансплантацію чекають місяцями, іноді роками, але про це мало хто знає.

Ми побачили можливість пролити світло на дітей, які чекають на пересадку органів, у місці, де вони проводять більшу частину цього очікування. Ми були вражені щедрістю людей, які допомогли втілити цю ідею в життя, особливо коли справа дійшла до створення сотень ляльок. Робота з сім’ями часом розривала нам серце, ми навіть не можемо уявити, через що їм доводиться проходити, але ми сподіваємося, що ця кампанія зробить їхні історії справедливими, підвищить обізнаність і, що дуже важливо, заохотить більше батьків задуматися про те, щоб додати своїх дітей до реєстру донорів органів NHS».

Кампанія була проведена Wunderman Thompson UK за підтримки інших агентств WPP, включаючи глобальну комунікаційну агенцію BCW та медіа-агенцію Wavemaker.

Розкажіть друзям про новину

Нове відео