У Києві розмістили постери про буденність справжнього кохання
14 Лют 2023, 10:57

У Києві розмістили постери про буденність справжнього кохання

Обсмажчики кави Fresh Black стають флагманом кенселу цього дня пластикових сердечок та блискучих Валентинок. Ну якось зовсім не на часі це все.

Для кохання не потрібна дата. Воно живе щодня, у спільному пошуку кафешки з фільтром і електрикою, до України і ранкового дріпу серед немитого посуду.

Кавові гіки затизерили кампанію яскравими постерами, заклеївши ними всю Рейтарську. А постеризацію Києва доповнили ламповим пост-панк відео.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

«От насправді цей день і є якийсь такий по вайбу як український постпанк». – коментує креативний директор Fresh Black Ілля Янков.

На постерах головні герої проживають буденність справжнього кохання – не в пластикових сердечках і Валентинках, а в пошуках розетки і фільтру в кафешці, поміж брудного посуду, але зі смачною кавою, в теплому ліжку чи в холодній ванній – але разом.

«Любов приблизно так і виглядає, якщо її зображати. Десь так її бачили Рене Маґрітт, ChatGPT і мої знайомі з Рейтарської»Ілля Янков, незалежний креативний директор Fresh Black.

Якщо любити – то щодня, якщо кохатися – то не з москалями. А що з днем святого Валентина робити? Випити кави. Кохати. І хай 14 лютого буде просто днем.

Розкажіть друзям про новину