Обсмажчики кави Fresh Black стають флагманом кенселу цього дня пластикових сердечок та блискучих Валентинок. Ну якось зовсім не на часі це все.
Для кохання не потрібна дата. Воно живе щодня, у спільному пошуку кафешки з фільтром і електрикою, до України і ранкового дріпу серед немитого посуду.
Кавові гіки затизерили кампанію яскравими постерами, заклеївши ними всю Рейтарську. А постеризацію Києва доповнили ламповим пост-панк відео.
«От насправді цей день і є якийсь такий по вайбу як український постпанк». – коментує креативний директор Fresh Black Ілля Янков.
На постерах головні герої проживають буденність справжнього кохання – не в пластикових сердечках і Валентинках, а в пошуках розетки і фільтру в кафешці, поміж брудного посуду, але зі смачною кавою, в теплому ліжку чи в холодній ванній – але разом.
«Любов приблизно так і виглядає, якщо її зображати. Десь так її бачили Рене Маґрітт, ChatGPT і мої знайомі з Рейтарської» – Ілля Янков, незалежний креативний директор Fresh Black.
Якщо любити – то щодня, якщо кохатися – то не з москалями. А що з днем святого Валентина робити? Випити кави. Кохати. І хай 14 лютого буде просто днем.