У Канаді з’явився білборд, який можуть побачити лише люди з порушенням сприйняття кольору
16 Вер 2024, 14:19

У Канаді з’явився білборд, який можуть побачити лише люди з порушенням сприйняття кольору

На сьогоднішній день лише 3% інтернет-контенту є доступним для користувачів з інвалідністю.

Американський банк TD Bank вирішив цю проблему, запустивши розширення для Google, яке може змінити повсякденне життя багатьох користувачів з інвалідністю.

Нещодавно він запустив інструмент TD Accessibility Adapter у Сполучених Штатах і Канаді. Це розширення, доступне безкоштовно в Google Chrome, дозволяє користувачам персоналізувати свій інтернет-браузер. Тепер користувачі матимуть доступ до посібників з читання, шрифтів, адаптованих для людей з дислексією, та численних налаштувань для зміни колірних режимів, зокрема, для людей з порушеннями зору та сприйняттям кольору.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Для просування цієї інноваційної функції канадська філія TD Bank звернулася до агентства Ogilvy Canada з проханням розробити кампанію, яку зможуть побачити лише певні люди.

Агентство встановило незвичайний білборд, який, на перший погляд, виглядає як величезний зелений постер. Придивившись уважніше, люди зі звичайним кольоровим зором зможуть розгледіти лише зелені та червоні крапки, але не більше. Принаймні так це виглядає.

Насправді ж цей білборд лише відображає цю палітру кольорів так, щоб вона була доступною для людей з порушенням сприйняття кольору, які прочитають приховане послання: «Якщо ви бачите це, то це тому, що ми бачимо вас».

Розкажіть друзям про новину