03 Лип 2024, 12:28

У Фінляндії з’явилась інсталяція з собакою в автомобілі, що страждає від спеки

Хоча літо у Скандинавії не завжди особливо спекотне, собаки з їхнью шерстю схильні до теплових ударів навіть за помірних температур. Влітку собак ніколи не можна залишати самих в машині, адже температура в салоні автомобіля може небезпечно підвищуватися навіть у похмурі дні.

Незважаючи на те, що рівень обізнаності щодо цієї проблеми зріс, влада скандинавських країн все ще отримує численні повідомлення про собак, залишених у гарячих автомобілях щоліта.

Cвоєю новою кампанією провідний бренд по догляду за домашніми тваринами Musti Group хоче проінформувати як власників собак, так і перехожих, які можуть натрапити на собак, залишених в машині влітку.

Зміцніть бренд роботодавця, використавши ефективні стратегії управління талантами понад 30 HR-лідерів на HR Wisdom Summit.

17 липня понад 30 спікерів з Райффайзен Банку, DTEK, ArcelorMittal та інших великих компаній поділяться дієвими практиками розвитку команди, адаптації ветеранів у робоче середовище та використання інновацій.

Забронювати участь

Зіркою кампанії є робот-собака, який показує, як швидко автомобіль перетворюється на смертельну пастку для домашніх улюбленців. Робот імітує симптоми теплового удару, а його рухи зумовлені температурою всередині автомобіля, в якому він перебуває.

Робот створений шляхом поєднання 3D-друкованих деталей, штучного хутра тварин та мехатроніки. Рухи собаки заздалегідь закодовані, вони імітують симптоми теплового удару і спрацьовують за допомогою теплових датчиків, розміщених всередині автомобіля. Лаурі Лаатікайнен, інженер, відповідальний за робототехніку в Interactive Inuits, стверджує, що спека всередині автомобіля створює проблеми навіть для несправжнього собаки.

Собака-робот подорожує Фінляндією, зупиняючись у місцях, де виникає найбільше небезпечних ситуацій: на автостоянках, парковках супермаркетів та інших місцях, куди люди приїжджають на машині і можуть подумати, що безпечно залишити собаку на короткий час.

Кампанія була створена фінським агентством Erma&Reinikainen і підтримується загальнонаціональною зовнішньою рекламою, рекламою на радіо та в соціальних мережах, і її мета — заохотити людей повідомляти про будь-які небезпечні ситуації, свідками яких вони стають, і, що найважливіше, ніколи не залишати своїх собак наодинці в машині влітку.

Розкажіть друзям про новину

Нове відео