Туніські ляльки перетворили на інструмент для підвищення обізнаності про рак грудей
29 Кві 2025, 12:18

Туніські ляльки перетворили на інструмент для підвищення обізнаності про рак грудей

У сільській місцевості Тунісу рак молочної залози все ще занадто часто діагностується занадто пізно, оскільки глибоко вкорінені культурні табу не дають жінкам відкрито обговорювати своє тіло або вчитися перевіряти його на наявність ознак.

У відповідь мережа супермаркетів Carrefour Tunisia та організація для онкохворих пацієнтів Association des Malades du Cancer de Tunisie (AMC) започаткували ініціативу у співпраці з гончарами з північного регіону Сеженан, метою якої є перетворити найдавнішу традицію країни на традицію, що рятує життя.

У центрі кампанії — визнана ЮНЕСКО лялька Сеженану, виготовлена ​​вручну жінками за допомогою стародавніх технік, що сягають 3000 років, традиція, що передається від матері до дочки.

Завдяки цій кампанії майстрині створили новий вид ляльки з тонким, але потужним доповненням: пухлиною на грудях, яка символізує найважливішу ознаку раку молочної залози. Кожна лялька прикрашена традиційними візерунками та значками Сеженану, які візуально направляють жінок через три прості рухи, необхідні для самообстеження, перетворюючи процес на щось інтуїтивно зрозуміле та легке для виконання.

Майстрині здавна використовували цих ляльок як символ жіночої сили, стійкості та розширення можливостей, що робить їх ідеальним засобом для передачі важливого послання про обізнаність про рак молочної залози.

Для багатьох жінок лялька стане щоденним нагадуванням про самообстеження. Вони продаватимуться в магазинах Carrefour по всій країні, допомагаючи кампанії охопити як сільські, так і міські центри.

Усі кошти від придбаних ляльок підуть на місію AMC, спрямовану на забезпечення доступності перевірок на рак молочної залози по всьому Тунісу.

Розкажіть друзям про новину