Вживання у їжу м’яса тварин виходить із моди серед дедалі більшої кількості людей, які дотримуються веганської чи рослинної дієти. Наразі благодійна організація «Люди за етичне поводження з тваринами» (PETA) також закликала людей відмовитися від носіння одягу з тварин.
Нова кампанія організації підкреслює жорстоке поводження з тваринами у моді та закликає споживачів припинити купувати та носити всі продукти тваринного походження, навіть шерсть. PETA відома своєю провокаційною рекламою, але цього разу шокуючий фактор захований ностальгійною формою розваги.
Фільм PETA, створений британською агенцією House 337, пародіює класичне дитяче телешоу 1980-х або 90-х років. Британська акторка та комікеса Джессі Кейв зіграла головну роль у ролику
Милі тварини з ферми співають веселу мелодію, але їхні тексти містять похмуре послання про жорстоке поводження, якому вони піддаються в ім’я моди. Вівця показує відкриту рану на спині, тоді як корова весело співає про те, що її «затаврували та образили» як «виправдання моди».
Тварини закликали глядачів розповісти правду про жорстоке поводження з тваринами в моді.
«Купуйте так, ніби від цього залежить їхнє життя», — йдеться в кінці реклами. «Не купуйте шерсть, перо чи шкіру».
Компанія PETA проходитиме протягом наступних двох років у соцмережах, включаючи Instagram, Facebook, YouTube та Twitter.
PETA попросила House 337 створити потужне відео, яке спонукало б людей прийняти веганську моду, сказав креативний директор агентства House 337 Стів Хоторн.
Організація також прагнула кинути виклик поширеним помилкам людей у тому, як робиться одяг.
«Багато поглядів на те, як тварини використовуються для виготовлення одягу, застаріли і розглядаються через ностальгічну призму того, чому людей навчають у школі», — пояснив Хоторн. «Наш фільм прямо кидає виклик ідеї про те, що у використанні тварин для виготовлення одягу є щось корисне».
Граючи з цією ностальгічною лінзою, агентство дійшло ідеї створення фальшивого дитячого шоу, в якому розвага поєднується з освітою.
«Використання цього стилю реклами допомагає нам говорити з нашою основною аудиторією від 20 до 40 років і, сподіваюся, змусити їх припинити прокручувати». — сказав Хоторн.