Топ 5 неочевидних фактів, чому ваш бренд має розмістити свою рекламу на білборді
14 Сер 2024, 14:03

Топ 5 неочевидних фактів, чому ваш бренд має розмістити свою рекламу на білборді

Зовнішня реклама — класичний спосіб просування, це факт, який не підлягає обговоренню. Але у сучасному світі, де прогрес з кожним днем дарує нам все більше інноваційних методів вирішення всіх проблем, варто іноді замислитися: а чи дійсно все нове краще за стару добру класику, до якої ми звикли, і головне, яка беззаперечно працює. 

У цій статті ми поговоримо про рекламу на білбордах, як про гарний приклад того, що все геніальне — просто. А також про те, чому серед величезної кількості альтернативних методів просування краще надати перевагу рекламі на білбордах. Для прикладу візьмемо білборд в Києві і порівняємо його ефективність з іншими каналами просування. 

Основні переваги реклами на білбордах і поширені думки про неї

Зовнішня реклама — це перший в світі спосіб привернення уваги до товарів та послуг, яким користувалися ще в Стародавній Греції. У сучасному світі яскраві оголошення великих розмірів дуже швидко набрали обертів і стали найпопулярнішим способом заявити про свій бізнес. Тож перший очевидний факт, чому вам слід надати перевагу саме білбордам — це надійність, перевірена часом. 

Зовнішня реклама оточує нас всюди, де ми перебуваємо. Це дає нам змогу отримувати корисну інформацію навіть тоді, коли ми не маємо на це часу, наприклад, перебуваючи за кермом. Погодьтеся, не раз білборди ставали у нагоді як покажчик до місця призначення, як швидке вирішення питання, як підказка до дії або знак від всесвіту. Другий факт: білборди — це не просто рекламна конструкція, це вже невід’ємна частина нашого життя.

Ну і третій факт та одночасно крута перевага — безперервність роботи впливу на потенційного споживача. Жоден інший спосіб не може похизуватися аналогічним досягненням. Білборд працює без перерв і вихідних, рекламу на білбордах не можна вимкнути, перемкнути чи заблокувати. Ігнорувати її теж не вийде, бо вона розташована таким чином, щоб ми постійно з нею перетиналися.

Не забуваємо також про великий розмір, який видно здалеку, і доступність у порівнянні з іншими методами просування. А тепер трошки заглибимося у специфіку теми і перейдемо до розгляду нетипових причин, бо вони в деталях розкажуть вам про зовнішню рекламу як про лідера просування на рекламному ринку. 

5 некласичних фактів, чому треба обрати рекламу на білбордах:
  1. СЕО просування. Реклама на білбордах підвищує впізнаваність торговельної марки, що на пряму впливає на запити в пошуковій системі Google. Коли потенційні клієнти гуглять брендові запити, це напряму впливає на ранжування сайту в Google. Чим більше таких запитів, тим більший сигнал у пошуковій системі, тим більше довіра до вашого сайту і бренду в цілому. 
  1. Коли треба охопити аудиторію, яка не схильна до диджиталу. Диджитал-реклама один із найкращих каналів комунікації. Його легко запустити, легко порахувати конверсію, зручно таргетувати, але інколи диджитал зовсім не працює. У такому випадку на допомогу приходять білборди — це зрозумілий канал комунікації. Він може охопити всі категорії населення без виключення, у той час, як диджитал-реклама доступна тільки користувачам інтернету.
  1. Коли диджитал реклама виявилась занадто дорогою. На рекламу в інтернеті, її ефективність і вартість впливає дуже багато факторів. У порівнянні із зовнішньою рекламою, яка за фіксовану вартість відпрацьовує протягом місяця на максимум, реклама в інтернеті не така продуктивна. Давайте порівняємо різні канали комунікації, їх результативність та вартість:
    • Білборд. Беремо рекламний щит розміром 3х6 на столичному шосе. Вартість такої поверхні 8400 грн з ПДВ у місяць, це — 280 грн щодня. Показник ОТС — 48. Тобто 48000 людей мали контакт протягом доби з цією поверхнею. Вартість 1000 контактів виходить 5 гривень 83 копійки з урахуванням ПДВ.
    • Телеграм. Зовсім недавно у Telegram з’явилась можливість розміщувати рекламу. Мова йде про рекламні оголошення нижче постів. Вартість за 1000 показів такого оголошення становить 2,07 євро з ПДВ та комісією за поповнення. Тобто у сумі — 91.08 грн з ПДВ за 1000 показів. До цієї суми можна додати +20% за анімацію в оголошенні + 30% за логотип, але це за бажанням.
    • Meta (Instagram + Facebook). Один з найбільших рекламних каналів у світі. Середня вартість показу оголошень складає 74.52 грн з ПДВ за 1000 показів. 
    • Радіо. Вартість рекламного ролика в середньому складає 20 грн за 1000 контактів. 

Звісно, при розрахунку вартості багато залежить від цільової аудиторії і вміння менеджера таргетувати рекламу. Так само, як і гарний рекламний щит, який теж треба вміти знайти. За найкращими поверхнями стоять черги на роки вперед і це ще один доказ актуальності зовнішньої реклами.

  1. Втома від онлайну. З кожним днем суспільство все більше втомлюється від ґаджетів, інтернету, новин і пр. Глобальна тенденція єднання з природою тягне людей на вулиці, щоб провести час з користю: прогулятися, подихати повітрям, тощо. Прагнення до здорового способу життя стає приводом для піших походів до магазину чи офісу, а також для відмови від соцмереж у вільний час. Прогрес повертає нас до первинного, ніби обнуляє всі досягнення сучасності і несвідомо переводить до звичного. Ця тенденція буде тільки зростати. 

Згідно з дослідженням Kantar, люди навмисно зменшують своє перебування онлайн. Тільки за цей рік загальне перебування в інтернеті зменшилось на 28%. Дослідженням доведено, що люди йдуть з інтернету, оскільки отримують там багато негативу: 39% опитаних хочуть мінімізувати будь-який негатив у своєму житті. До порівняння, концепція негативу відсутня в зовнішній рекламі: всі рекламні стратегії будуються на позитиві. Також 18% опитаних зазначили, що не довіряють інформації, яку отримують в інтернеті. І тут знову перемагає зовнішня реклама, бо вона чесна. Всі макети перед розміщенням перевіряють юристами на відповідність ЗУ «Про рекламу».

  1. Артоб’єкт. Реклама на білбордах дійшла у своєму розвитку до такого рівня, що іноді виглядає, як прикраса міської архітектури або справжній арт-об’єкт. Наприклад, екстендери — це конструкції, які вирізняються із загальної маси, через незвичний зовнішній вигляд. Вони мають об’ємні елементи дизайну, підсвітки, рухливі механізми тощо. Це значно посилює дію і охоплення розміщеної реклами, а конструкція стає справжнім магнітом для очей.

Взаємодія білбордів з іншими видами просування

Посилити ефект від рекламної кампанії допоможе можливість комбінувати рекламу на білбордах з іншими методами просування. Це чудовий варіант, коли треба охопити всі типи споживачів та постійно перебувати у них в полі уваги. Гармонійна взаємодія реклами на білбордах з інтернет-, теле-, радіорекламою допоможе зробити продукт відомим на всю країну за дуже короткі терміни. Також це зручно, якщо ваш клієнт не має чіткої прив’язки до віку, роду занять та ін. Тобто така комбінована реклама буде впливати на всіх без виключення.

Висновки і рекомендації 

Підсумовуючи, можна чітко сказати, що аналога зовнішньої реклами — не існує. Це класичний і найбільш поширений у світі спосіб просування, надійність і результативність якого підтверджена роками (навіть сторіччями). Щоб максимально спростити всі організаційні моменти при плануванні розміщення на білбордах варто звернутися до рекламної агенції. 

Компанія IDMedia займається розміщенням зовнішньої реклами в Україні вже понад десять років і за цей час стала лідером в цій галузі. Щорічно вона отримує найпрестижніші нагороди від всеукраїнських бізнес-рейтингів, серед яких: «Вибір Країни», «Лідер галузі», «Вибір споживача», «Ukrainian Business Award» та інші. IDMedia може похизуватися найбільшим покриттям рекламними конструкціями в країні. В арсеналі рекламної агенції власні білборди різних форматів, компанія також надає баїнгові послуги.

Розкажіть друзям про новину