Креативна агенція I AM IDEA розробила рекламну кампанію для мережі магазинів «М’ясомаркет». Головна задача була розробити бренд-стратегію компанії та показати різномаїття асортименту мережі від свіжого м’яса до готової кулінарії.
Зі стратегії виникла комунікація, яка підходить і для тих, хто любить готові страви і для поціновувачів свіжого м’яса — «М’ясомаркет — тобі як завжди?».
У рамках кампанії команда випустила серію роликів та віжуалів.
У центрі сюжету роликів — м’ясні сомельє та споживачі. М’ясні сомельє — це винахід самого бренду, який фокусується не тільки на якісному продукті, але і на сервісі. Основна задача м’ясних сомельє — пояснити людині рецепт, заохотити до експериментів та бути провідником на кулінарному шляху.
«За участі режисера Олега Томіна нам вдалося зняти німе кіно і показати справжній ментальний зв’язок між сомельє і нашими покупцями. Бо бренд знає, що вам потрібно, варто тільки про це подумати», — ділиться команда.