Провідний бренд доставки їжі HelloFresh об’єднався із застосунком для знайомств Tinder, щоб привабити споживачів, які шукають затишну атмосферу з новим партнером, запустивши кампанію «Forking Season», в центрі якої серія рецептів «Date Night Delights».
Онлайн-опитування 3 000 американських міленіалів і респондентів покоління Z, проведене HelloFresh і Tinder, показало, що 81% з них вважають домашню вечерю на побаченні ознакою того, що стосунки стають більш серйозними.
Вміння готувати було однією з головних рис, які найбільше вразили самотніх людей в опитуванні HelloFresh x Tinder, а 70% респондентів сказали, що готувати для партнера або разом з ним — це «більш інтимно», ніж просто дуріти.
Більше половини респондентів (56%) в опитуванні зізналися, що відчувають тиск, щоб справити враження на свого партнера, коли влаштовують подібні заходи, що також може пояснити чверть респондентів, які зізналися в тому, що купували їжу на винос, яку вони замовляли.
Серія рецептів «Date Night Delights» покликана вирішити ці проблеми і обіцяє легкий спосіб справити враження домашньою їжею на побаченні.
Ця серія — це поєднання улюблених рецептів споживачів та нових рецептів, які, як стверджує бренд, розроблені спеціально для пар, щоб людина з будь-яким рівнем підготовки почувалась впевненіше завдяки попередньо порціонованим інгредієнтам та простим інструкціям. Серед цих страв — свиняча вирізка з розмарином, інжиром, капустою та солодкою картоплею, чизкейк з білого шоколаду та малини, а також гран крю та м’ясна нарізка.
Кампанія також включає лімітовану серію сумішей спецій під назвою «Forking Seasonings» для пар, які шукають способи урізноманітнити своє життя. Кожна упаковка серії містить три ексклюзивні суміші: Ignite (кориця, гвоздика та імбир); Spark (шафран та сіль); та Kindle (ваніль та цукор) — разом з інструкціями від HelloFresh про те, як додавати ці суміші спецій у страви та напої.
Суміші приправ «Forking Seasonings» можна придбати на спеціальній вебсторінці, яка також включає інтерактивну вікторину для пар, щоб визначити «рівень гостроти їхніх стосунків».
«Ми знаємо, що користувачі Tinder шукають собі пару, щоб відчути себе затишно у холодну пору року, судячи з 96% збільшення кількості користувачів, які говорять про це у своїх біографіях, — пояснила старша віце-президентка Tinder з глобального маркетингу Стефані Данзі. — Ми також виявили, що сучасні самотні люди шукають нові ідеї для побачень, які є більш інтерактивними, ніж сидіння навпроти один одного в ресторані».