Tinder використав свій логотип, щоб спалити спогади, пов’язані з колишніми
07 Кві 2025, 14:38

Tinder використав свій логотип, щоб спалити спогади, пов’язані з колишніми

Одне полум’я догорає. Інше розпалює щось нове.

З наближенням 14 квітня, також відомого в Мексиці як День колишніх, Tinder запустив кампанію «Burned Logo», яка переосмислює знаковий символ застосунку для знайомств — полум’я, перетворюючи його з логотипу на метафору як завершення, так і нових починань.

Концепція, яку можна побачити на постерах і в диджитал-контенті, обігрує катарсичний ритуал, який багато хто практикує після розриву, — спалювання речей, залишених колишніми партнерами.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Завдяки серії яскравих креативів Tinder позиціонує себе як природний наступний крок після цього символічного акту звільнення, освітлюючи шлях нових самотніх користувачів до самопізнання і, зрештою, нових зв’язків.

Агустін Осман, креативний директор агентства GUT Mexico City, пояснює, що іскра ідеї походить від того, як люди часто використовують вогонь, щоб рухатися далі. Кампанія відображає цей ритуал, але переосмислює його.

Полум’я не просто руйнує, воно також запрошує до нового початку. І для Tinder цей початок починається із застосунку.

Хосе Родрігес, директор з маркетингу Tinder у Латинській Америці та Канаді, підкреслює, що «Burned Logo» звертається до тих, хто прагне закрити глави і заново відкрити себе поза межами романтики.

Розкажіть друзям про новину