The One Club for Creativity оприлюднив ключові тренди, що визначають галузь, на основі цьогорічних робіт та всебічних оцінок журі в звіті The One Show 2025 Insights Report.
Новина за темою
The One Show 2025: володарі Золотого олівця
85-сторінковий звіт базується на майже 20 000 робіт, поданих з 62 країн у 24 дисциплінах. У ньому аналізуються цьогорічні роботи та поєднуються з думками експертів від усіх голів журі The One Show 2025 та сотень членів журі, щоб визначити ключові ідеї та майбутні тенденції.
Звіт містить шість ключових ідей цьогорічної премії:
- Недосконалість людини: роботи, гідні Олівця, продемонстрували, як сміливі бренди приймають недосконалість, щоб показати свою людську сторону, здаватися близькими та будувати міцні зв’язки.
- Розумні продуктові хаки: у 2025 році маркетинг продуктів знову опинився в центрі уваги, а продукти були зламані та викрадені, щоб прорватися та привернути увагу. Бренди знайшли нестандартні способи перетворити буденні предмети на епатажні твори.
- Доповнені простори: володарі Олівця показали, як бренди об’єднують людей у віртуальних світах і створюють колективні враження за допомогою віртуальної реальності.
- Інхаус-колаборації: внутрішні агентства співпрацювали з художниками, музикантами та дизайнерами для створення оригінального контенту, створюючи автентичні культурні моменти, які резонують з аудиторією.
- Світ креаторів: бренди використовували зростаючу силу креаторів, щоб створити ажіотаж і зміцнити довіру споживачів. Переможці чітко показали, що в 2025 році найкращі ідеї будуть інтерактивними та легко поширюваними.
- Креативність, орієнтована на спільноту: бренди спільно зі своїми спільнотами створюють кампанії та оригінальну інтелектуальну власність. Водночас використовуються технології на основі штучного інтелекту, щоб надати аудиторії можливість творити.
Звіт The One Show 2025 Insights Report доступний тут безкоштовно.