Tesla випустила ложку МакФлурі на честь Cybertruck
06 Вер 2023, 15:33

Tesla випустила ложку МакФлурі на честь Cybertruck

Фанати, які прагнуть спробувати на смак Cybertruck від компанії Tesla, нарешті можуть це зробити, але не так, як можна було б подумати.

У рамках колаборації між Tesla та McDonald’s у Китаї дарують водіям ложку МакФлурі, натхненну дизайном Cybertruck, що перевершує котячу лежанку на тему пікапа, яку Tesla представила нещодавно на китайському ринку.

Новина за темою
Tesla випустила Cybertruck для котів

Нагадуємо, що MMR розпочав прийом заявок для участі в Конкурсі PR-кейсів. Ознайомитися з номінаціями, правилами подачі кейсів та заповнити анкету для участі можна тут. Найяскравіші кейси будуть представлені згодом на сторінках mmr.ua та лендингу конкурсу. Найкращі кейси оргкомітет MMR нагородить під час PR марафону 8 листопада.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Кіберложка повторює кутасту структуру пікапа, а згідно з матеріалами компанії, посуд «повністю металевий».

Ложка представлена у спеціальній коробці, яка має світловідбиваюче металеве покриття, а також повторює форму пікапа.

Ще однією деталлю є напис «Don’t Panic» на ручці, що відсилає до надпису, який можна було побачити на приладовій панелі спортивного автомобіля Tesla Roadster, запущеного на орбіту у 2018 році.

Маск сказав, що створення Cybertruck МакФлурі є фейковою новиною, коли їхні зображення з’явилися в мережі X (колишній Twitter).

Ложки дійсно справжні, оскільки було знайдено офіційні зображення на китайських соціальних сторінках Tesla і McDonald’s. McDonald’s планує випустити лише 50 000 кіберложок за ціною близько 4,10 доларів за штуку через свій локальний застосунок для покупок.

Розкажіть друзям про новину