Фанати, які прагнуть спробувати на смак Cybertruck від компанії Tesla, нарешті можуть це зробити, але не так, як можна було б подумати.
У рамках колаборації між Tesla та McDonald’s у Китаї дарують водіям ложку МакФлурі, натхненну дизайном Cybertruck, що перевершує котячу лежанку на тему пікапа, яку Tesla представила нещодавно на китайському ринку.
Нагадуємо, що MMR розпочав прийом заявок для участі в Конкурсі PR-кейсів. Ознайомитися з номінаціями, правилами подачі кейсів та заповнити анкету для участі можна тут. Найяскравіші кейси будуть представлені згодом на сторінках mmr.ua та лендингу конкурсу. Найкращі кейси оргкомітет MMR нагородить під час PR марафону 8 листопада.
Кіберложка повторює кутасту структуру пікапа, а згідно з матеріалами компанії, посуд «повністю металевий».
McDonald’s has shared some photos of the Cyber Spoon on Xiaohongshu, a Chinese Social media site with over 200 million monthly users. McDonald’s also posted about it on their WeChat account. Tesla posted about it on their Weibo account.
— Sawyer Merritt (@SawyerMerritt) September 6, 2023
Source: https://t.co/4BNV1XwPyp https://t.co/RmP9qgcSfw pic.twitter.com/JoUuXfuz2W
Ложка представлена у спеціальній коробці, яка має світловідбиваюче металеве покриття, а також повторює форму пікапа.
Ще однією деталлю є напис «Don’t Panic» на ручці, що відсилає до надпису, який можна було побачити на приладовій панелі спортивного автомобіля Tesla Roadster, запущеного на орбіту у 2018 році.
Маск сказав, що створення Cybertruck МакФлурі є фейковою новиною, коли їхні зображення з’явилися в мережі X (колишній Twitter).
NEWS: Tesla China has partnered up with McDonald’s to launch a Cyber Spoon for $4.
— Sawyer Merritt (@SawyerMerritt) September 6, 2023
Only 50,000 units will be made. pic.twitter.com/4AaX1wKZQJ
Ложки дійсно справжні, оскільки було знайдено офіційні зображення на китайських соціальних сторінках Tesla і McDonald’s. McDonald’s планує випустити лише 50 000 кіберложок за ціною близько 4,10 доларів за штуку через свій локальний застосунок для покупок.