Tesco перетворив світ на пряники у меланхолійній різдвяній рекламі
13 Лис 2024, 16:28

Tesco перетворив світ на пряники у меланхолійній різдвяній рекламі

Британський ритейлер Tesco випустив святкову рекламу «Helping Feed Your Christmas Spirit», у якій світ перетворився на пряники.

Нова робота під керівництвом креативного агентства BBH London присвячена важливості бути разом із коханими, незважаючи на важкі часи, які можуть зіпсувати святковий настрій.

Ролик розповідає про чоловіка, якого переслідує втрата бабусі. З кожним спогадом про рідну людину речі, які його оточували, ставали пряниковими.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Знайшовши старі різдвяні листівки та фотографії, чоловік вирішив поїхати до будинку свого дідуся, щоб спекти пряниковий будиночок на згадку про бабусю.

Розкажіть друзям про новину